9 תשובות
טוב נו שיניתי את דעתי
שלח לה עכשיו הודעה
פנים מול פנים עדיף, היא תעריך את זה עוד יותר.
בהצלחה!
שואל השאלה:
אבל אני לא יודע מתי אני אראה אותה ואם אני אנחנו נצא אני אוכל להציע לה להיות חברה שלי פנים מול פנים
אנונימי
שואל השאלה:
אבל מחר היא לא באה כי רק מחוסנים באים לבית ספר
אנונימי
מה זה רק מחוסנים באים? היא בבידוד?(כאילו היה חולה ואתם מגיעים אבל הלא מחוסנים בבידוד) ותגיד באיזה כיתה אתה? אני נראה לי מכירה אותך
אנונימית
שואל השאלה:
כיתה ח
אנונימי
בהצלחה!
לדעתי תעשה את זה פנים מול פנים, הכי טוב
פנים מול פנים, הרבה יותר משמעותי!