התחברות
הרשמה
למה כשהוא רושם לי מלא אני לא רוצה אותו וכשהוא אדיש אני כן רוצה אותו? אותו בן אדם שניה אחרי
2 בינואר 2022, 11:43
ידידות
התאהבות
למה
הודעות
הידלקות
2 תשובות
כשיש לא מעריכים וכשאין רוצים.. זה ידוע
K
Kadosh123
תנסי לאהוב את מי שהוא. את מה שהוא.
K
Kadosh123
באותו הנושא:
אם בן רושם לי שהוא מחרבן זה אומר שהוא רואה אותי בתור ידידה ולא רוצה אותי?
נכון זה נראה שהוא לא ממש רוצה אותי שהוא רושם אולי בהזדמנות?
מה זה אומר שהוא רושם "בא לי לטרוף אותך"?
אם כל פעם שהוא רושם לי חיים שלי ודואג לי ואומר שהוא רוצה לדבר איתי הלב שלי כאילו מתכווץ זה אומר שאני אוהבת אותו?
אתם חושבים שיש סיבה אם מישהו שמדבר איתי רושם לי שהוא אוהב אותי וחולה עליי
למה כשהוא רוצה אותך את לא רוצה אותו, וכשאת רוצה אותו הוא לא רוצה אותך?
מה תגידו על מישהו שרושם חיבור כשיעורי בית על כך שהוא רוצה לבקר בצפון קוריאה?
השלימו: אם האקס בויפרנד רושם לכם שהוא רוצה לחזור אתם עונים ש..
ידיד שלי רושם לי שהוא רוצה שנפגש ומה יקרה עם הוא ינשק אותי
אם אני רוצה לגהץ שורט(גינס), אני צריכה לגהץ אותו כשהוא הפוך או כשהוא רגיל?
מרוב שהוא מאכזב אותי שהוא רושם לי שהוא אוהב אותי וכאלה אני לא מרגישה כלום