4 תשובות
זה לא אפשרי ללכת עם זה לבית ספר ושמישהו יכתוב? או לפחות להקשיב?
אנחנו לא יודעים את חומרת המצב, הרופא או מישהו לא אמר?
אנחנו לא יודעים את חומרת המצב, הרופא או מישהו לא אמר?
אולי כדאי לנוח כמה ימים בבית, אבל בתכלס אתה יכול לחזור פשוט יש עליך כנראה גבס אז זה קצת מקשה על הפעילות היומיומית אבל בתכלס זה בסדר.
ניראלי איזה שבוע שבועיים ואז תחזור עם גבס
אחותי שברה את היד והלכה לבית ספר כרגיל פשוט לא כתבה
באותו הנושא: