3 תשובות
לנשום עמוק, זה באמת לא מלחיץ כמו שאת חושבת שזה, הכל בסדר 3;
שואל השאלה:
אגב אפשר לעשות בדיקת אנטיגן במדא נכון??
אנונימית
הכל בסדר , זה לא כואב זה אפילו מדגדג . תירגעי ותנשמי עמוק
:D: