6 תשובות
עדיף רק בשביל לשלול את זה.
כן
כן תעשי ליתר ביטחון.
כן כדאי לך אפילו תעשי בדיקה ביתית
לא, תשתי תה, אקמול, ותשני, בלי נדר יעבור <3
קורה שלא מרגישים טוב. לא צריך להיכנס לפאניקה שזה קורונה.
קורה שלא מרגישים טוב. לא צריך להיכנס לפאניקה שזה קורונה.
כן וקחי כדור
באותו הנושא: