6 תשובות
אני תמיד שמה את הדף ממש מתחת למצלמה, מדביקה עם סלוטייפ מתחת למצלמה ועובד כמו שעון
תאמת יש לי שיטה שאני עושה כל הזמן ואף אחד לא שם לב כי אני בכל זאת מסתכלת על המצלמה..
קיצר אם זה במחשב אז פשוט לשים את הדף בוורד או מה שרשום להעביר לוורד..
ואז אפשר להקטין תיקייה(יש 3 כפתורים בקצה של המחשב איקס, מינוס ומן חלונית כזאת) אז ללחוץ על החלונית ואז להתעסק עם התיקייה הקטנה הזאת מה שנקרא ולשחק עם הגודל שלה.. אני תמיד שמה על חצי מהמחשב.. פשוט כאילו לוחצים על הקצה של התיקייה ומזיזים עם העכבר אם את מבינה..
ואז אם נגיד יש גם תיקייה של זום שזו המצלמה נגיד אז לשים את התיקייה של זום אותו דבר כמו התיקייה השניה ולשים אותה בחצי השני של המחשב
ואף אחד לא תופס אותך, ניסיתי לעשות את זה מיליון פעם ועובד
זה הכי טוב שהצלחתי להסביר מקווה שתביני
קיצר אם זה במחשב אז פשוט לשים את הדף בוורד או מה שרשום להעביר לוורד..
ואז אפשר להקטין תיקייה(יש 3 כפתורים בקצה של המחשב איקס, מינוס ומן חלונית כזאת) אז ללחוץ על החלונית ואז להתעסק עם התיקייה הקטנה הזאת מה שנקרא ולשחק עם הגודל שלה.. אני תמיד שמה על חצי מהמחשב.. פשוט כאילו לוחצים על הקצה של התיקייה ומזיזים עם העכבר אם את מבינה..
ואז אם נגיד יש גם תיקייה של זום שזו המצלמה נגיד אז לשים את התיקייה של זום אותו דבר כמו התיקייה השניה ולשים אותה בחצי השני של המחשב
ואף אחד לא תופס אותך, ניסיתי לעשות את זה מיליון פעם ועובד
זה הכי טוב שהצלחתי להסביר מקווה שתביני
אנונימית
^ אפשרי אפשרי.
למה את מאנונימית חחח
למה את מאנונימית חחח
זה יותר עובד על מחשב נייד נכון..אבל אפשר לעשות את עצמך חושב ואז להסתכל על המצלמה מידי פעם^
אנונימית
^ את יודעת זה לא כזה פשוט.
את מדברת לדעתי על מחשב נייד כי אז זה אשכרה עובד.
לו יש מחשב נייח כנראה כי כשהוא מסתכל על המסך רואים שהוא מסתכל על המסך
את מדברת לדעתי על מחשב נייד כי אז זה אשכרה עובד.
לו יש מחשב נייח כנראה כי כשהוא מסתכל על המסך רואים שהוא מסתכל על המסך
^סיפור ארוך חח
אנונימית