4 תשובות
מה שיותר קצר
תיכון לילה!! סדרה מדהימה אמנם ארוכה אך חד משמעית שווה את זה.
תיכון לילה!! בדיוק התחלתי בפעם השנייה ואני כלכך אוהבת את זה, אני לא יכולתי להפסיק בקטע של קראתי את הראשון רצתי לקניון לקנות את השני והמשכתי לקרוא
תתחילי מתיכון לילה זה פשוט ספר נדיר!!
קראתי את כל הסדרה כמה פעמים ועדיין לא נמאס לי, ואני עוד אחת שלא אוהבת לקרוא ספרים.. תהני!
קראתי את כל הסדרה כמה פעמים ועדיין לא נמאס לי, ואני עוד אחת שלא אוהבת לקרוא ספרים.. תהני!
אנונימית