10 תשובות
כן מה יש לך זה אחלה אלא אם כן מרחת את כל הצנצנת
T_T
אם זה מה שרצית באותו רגע אז כן. הכל במידה
חחח את עובדת רק על עצמך גברתי
שואל השאלה:
מזתומרת למה ככה?
אנונימית
טיפ ממני אליכם:
תמרחו שוקולד השחר על פריכית ותכניסו למקפיא
זה יוצא כמו הפריכיות שמצופות בשוקולד והקור נותן לזה טעם מיוחד
כן זה סבבה
אנונימית
זה אחלה אחותי
אחלה מנת ביניים
תראי זה לא משהו כי בשוקולד הזה יש כל כך הרבה סוכר אבל זה לא נוראי אם תאכלי אחד כזה עם קצת שוקולד
בפריכית ובצנים מקמח מלא יש את אותן קלוריות