10 תשובות
כן מה יש לך זה אחלה אלא אם כן מרחת את כל הצנצנת
אם זה מה שרצית באותו רגע אז כן. הכל במידה
חחח את עובדת רק על עצמך גברתי
שואל השאלה:
מזתומרת למה ככה?
מזתומרת למה ככה?
אנונימית
טיפ ממני אליכם:
תמרחו שוקולד השחר על פריכית ותכניסו למקפיא
זה יוצא כמו הפריכיות שמצופות בשוקולד והקור נותן לזה טעם מיוחד
תמרחו שוקולד השחר על פריכית ותכניסו למקפיא
זה יוצא כמו הפריכיות שמצופות בשוקולד והקור נותן לזה טעם מיוחד
כן זה סבבה
אנונימית
זה בסדר
זה אחלה אחותי
אחלה מנת ביניים
אחלה מנת ביניים
תראי זה לא משהו כי בשוקולד הזה יש כל כך הרבה סוכר אבל זה לא נוראי אם תאכלי אחד כזה עם קצת שוקולד
בפריכית ובצנים מקמח מלא יש את אותן קלוריות
באותו הנושא: