15 תשובות
זאב
אם לבן אדם אין סכין או משהו ביד אז הזאב ינצח
זאב
אם לבן אדם אין כלי נשק אז רוב הסיכויים שהזאב
הזאב...
זאב
לא משנה עד כמה הבן אדם חטוב
לא משנה עד כמה הבן אדם חטוב
שואל השאלה:
אתם סתם מזלזלים בכוח הפיזי של הבני אדם לדעתי אבל פסדר
אתם סתם מזלזלים בכוח הפיזי של הבני אדם לדעתי אבל פסדר
אנונימי
נעלבת שזאב יותר חזק מבן אדם ויש לו שיניים מטורפות שיכולות לחסל בן אדם בוגר בדקות ספורות?
שואל השאלה:
הסיבולת של זאב לא כזאת מטורפת, לדעתי בעיטות ואגרופים של בנאדם יכולות לעשות לו נזק משמעותי בהחלט.
הסיבולת של זאב לא כזאת מטורפת, לדעתי בעיטות ואגרופים של בנאדם יכולות לעשות לו נזק משמעותי בהחלט.
אנונימי
אבל אתה מתעלם מזה שזאבים הם חזקים יותר, מהירים יותר, ויש להם שיניים מטורפות שיעשו נזק ממש גדול. אני לא באה לזלזל בבני אדם, אבל ללא כלי נשק(סכין לדוגמה) אני לא חושבת שלבן אדם יש אפילו סיכוי נגד זאב
שואל השאלה:
הייתי אומר 35%-65% לזאב בידיים חשופות אבל זכותך לחשוב אחרת
הייתי אומר 35%-65% לזאב בידיים חשופות אבל זכותך לחשוב אחרת
אנונימי
לדעתי 95% - 90% לטובת הזאב אם הבן אדם בידיים חשופות. השיניים של הזאב פשוט מטורפות ובשילוב עם החוזק, המהירות והגודל שלו קשה לי להאמין שבן אדם ינצח. אם תתן לאדם סכין לדוגמה הייתי אומרת שיש לו סיכוי, בני אדם החלו להשתמש בכלים לפני יותר מ2 מיליון שנים והרגו איתם אפילו ממוטות שהן פשוט מטורפות בגודל ומסוכנות
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
כן אבל ברגע שהזאב ננעל על בן אדם- הוא חשוף לעשרות אגרופים.
ובנאדם (בעיקר כזה עם מבנה גוף עמיד) מסוגל לדעתי לתפוס אחיזה על הזאב.
אם ישלו סיבולת מספיק חזקה והזאב ננעל עליו במקום סביר- לא רואה סיבה למה לאדם לא יוכל לנצח, בעיקר אם הוא לא ייתן לזאב מספיק זמן לגרור אותו ולשחק עם הפצע.
בכל מקרה על מה אנחנו מתכווחים חח סתם היה סיקרן אותי מה אנשים חושבים
כן אבל ברגע שהזאב ננעל על בן אדם- הוא חשוף לעשרות אגרופים.
ובנאדם (בעיקר כזה עם מבנה גוף עמיד) מסוגל לדעתי לתפוס אחיזה על הזאב.
אם ישלו סיבולת מספיק חזקה והזאב ננעל עליו במקום סביר- לא רואה סיבה למה לאדם לא יוכל לנצח, בעיקר אם הוא לא ייתן לזאב מספיק זמן לגרור אותו ולשחק עם הפצע.
בכל מקרה על מה אנחנו מתכווחים חח סתם היה סיקרן אותי מה אנשים חושבים
אנונימי
חחח לא וויכוח, זה דיון. ועדיין נראלי שזאב לא יכנע בגלל אגרופים חח, שוב, זאב זו חיה מטורפת פשוט, זה לא כלב שהוא מבוית וקטן יותר
אני
220 דאד ליפט
180 בנץ
ואני עוד לא בפריימ!
220 דאד ליפט
180 בנץ
ואני עוד לא בפריימ!
באותו הנושא: