10 תשובות
שואל השאלה:
אה ולמצוא מישהו שלא מעשן זה בהחלט קשה
אה ולמצוא מישהו שלא מעשן זה בהחלט קשה
מבקשים מפיית השיניים
מי מעשן בכלל?
הולכים למקומות חברתיים ומסגרות (לימודים, צבא, עבודה) ומכירים :)
אנונימית שרשמה שבנים בארץ זו סחורה פגומה.. אני מרחם עליך
כולכן זו###. מי בכלל צריך חברה?
אינסטנגרם,בחורים חתיכים,לא בני 60
לכי למסגרות וחוגים כולשהם שתוכלי להכיר בהן עוד אנשים
באותו מצב כמוך אין לי מושג איך אני מתחיל עם מישהי
איך משיגים חברה?
באותו הנושא: