14 תשובות
שואל השאלה:
אנונימית ממש סיקרנת אותי איזה סדרה ראית?
אנונימית
האחרון: איפה לעאזעזל הגפרורים??!!
הראשון: שנה טובה ליי (אני לבד בבית שומרת על אחים שלי)
הדבר האחרון שאמרתי ל2021: "מה זה הסוף המפגר הזה" (בדיוק סיימתי סדרה)

הראשון ל2022: "אה" (הפעלתי את השכל והבנתי את הסוף המפגר של הסדרה שראיתי אבל חשוב לציין שהסוף של הסדרה עדיין נשאר מפגר)
אנונימית
מאיפה לי לא זוכרת
e1a
משעמם לי אחרון. ראשון סוקר טוב
אחרון: 1(ספירה לאחור)
ראשון: פאק שכחתי להגיד שאני לא רוצה לדבר עם אנשים עד שנה הבאה
האחרון- אני אוהבת סאות פארק
הראשון- אני גם אוהבת ריק ומורטי
זה היה פשוט על כמעט אותה דקה
האחרון: אני שומעת זיקוקים
הראשון: אבל איפה הם?
אנונימית
תיקון:
האחרון היה: לילה טוב
הראשון: מיאו (כן ככה אני קוראת לאימא שלי p:)
האחרון "אמא עזבי את המגבת!"
הראשון "שנה טובה אוהבת אותך"
אחרון לילה טוב
ראשון בוקר טוב
"יא שנה חדשה בואו נלך לשמוע פרדי מרקורי" מפה לשם שמתי מוזיקה של קווין... אמ.. כן
שנה שעברה לילה טוב והשנה אני בנתיים שותקת כי כולם ישנים
הראשון: ישנתי אז
האחרון: "אה איזה קטע קמתי בבוקר חיח"