4 תשובות
אולי זה רק בראש שלך כי את חושבת על זה יותר מידי
כנל
אנונימית
זה לא קורא רק אצלך זה קורה לכולם, מאמין בך שתתאפס על עצמך ותראה לכולם מה אתה שווה ומה שאתה שווה הוא עגבניה, כולנו עגבניה אחת
עייפים, עצבניים, אין להם כוח ליותר מסמול טוק
באותו הנושא: