6 תשובות
פשוט להגיד לא מרגישה טוב או את עם משפחה או תירוץ כלשהו שהיית נותנת גם לבית ספר
תגידי להם שאת פשוט עם המשפחה וחוגגת איתם או עושה בייביסיטר ותעדכני אפ קרה משהו לא טובב
שאת לא מרגישה טוב
וואו כל הכבוד לך שאת מקשיבה לעצמך. אינטואציות טובות!
אינטואציות חזקות.יפה שאת מקשיבה לעצמך. טוב שלאהלכת
שואל השאלה:
אוקי אז תמיד יש לי תחושות בטן חזקות ברמה שאני מרגישה מי מתקשר אלי כשהטלפון לא לידי.
בקיצור ילד שהיה שם חולה קורונה וחברה ממש טובה שלי שומרת קורונה בקטע קשה והיא התעלפה
טוב שלא באתי
אנונימית
באותו הנושא: