14 תשובות
מאוד גבוה הפורטקציות שם מטורפות
הפרוטקציות שם מ ט ו ר פ ו ת מסכימה
הכניסו מישהי אחרי איזה שלושה שיעורים
הכניסו מישהי אחרי איזה שלושה שיעורים
הם סתם עושים מזה סיפור, קיבלו ילדים שבכלל לא באים, הם מראים כאילו הם נוקשים אבל בפועל את יכולה גם להיכנס בסוף
אנונימית
שואל השאלה:
סתם שאלה, אם אתם אומרים שהפרוטקציות מטורפות שם, אם יצליחו להכניס אותי, עדיין יעשו לי ריאיון?
סתם שאלה, אם אתם אומרים שהפרוטקציות מטורפות שם, אם יצליחו להכניס אותי, עדיין יעשו לי ריאיון?
אנונימית
עם פרוטקציות הכל יכול לעבוד ומאמינה שיכניסו אותך עם ראיון אבל גם אם לא הלך משהו את עדיין תיכנסי, תנסי מקסימום תצליחי
איזה ראיון ואיזה בטיח הראיון זה סתם כדי להקשות יכניסו אותך בלי קאיון
שואל השאלה:
וואה וואה פרוטקציות מפחידות לפי מה שאתם אומרים
מקווה שיצליחו להכניס אותי
וואה וואה פרוטקציות מפחידות לפי מה שאתם אומרים
מקווה שיצליחו להכניס אותי
אנונימית
שואל השאלה:
אני חושבת שהוא דיבר איתו ביום שני או שלישי ועדיין אין תשובה. וממה שהבנתי הקורס מתחיל עוד שבועיים. וגם עדיין לא התחסנתי חיסון שני (עוד עשרה ימים מתחסנת). בקיצור חושבים שיש סיכוי שאצליח להשיג ראיון?
אני חושבת שהוא דיבר איתו ביום שני או שלישי ועדיין אין תשובה. וממה שהבנתי הקורס מתחיל עוד שבועיים. וגם עדיין לא התחסנתי חיסון שני (עוד עשרה ימים מתחסנת). בקיצור חושבים שיש סיכוי שאצליח להשיג ראיון?
אנונימית
ראיון פחות, תנסי שילחץ יותר, זה באמת לא בעיה
החיסון לעומת זאת יותר בעייתי הם דיי מקפידים שם על תו ירוק
מקסימום פשוט תעשי בדיקה עד שיהיה לך תו ירוק
למרות שגם בזה אין צורך יותר נראלי כי הקורס עבר לזום בכל הארץ
החיסון לעומת זאת יותר בעייתי הם דיי מקפידים שם על תו ירוק
מקסימום פשוט תעשי בדיקה עד שיהיה לך תו ירוק
למרות שגם בזה אין צורך יותר נראלי כי הקורס עבר לזום בכל הארץ
שואל השאלה:
כן הקורס עבר לזום, אז יש סיכוי?
כן הקורס עבר לזום, אז יש סיכוי?
אנונימית
לגמרי יש סיכוי שתיכנסי, וכמו שאמרו מעליי חשוב ללחוץ עליהם!!
שואל השאלה:
בעיקרון ביום ראשון אני אברר עם מי שעוזר לי עוד פעם אבל במידה והוא שעדיין אין תשובה, מה להגיד לו?
בעיקרון ביום ראשון אני אברר עם מי שעוזר לי עוד פעם אבל במידה והוא שעדיין אין תשובה, מה להגיד לו?
אנונימית
תגידי לו שזה ממש חשוב לך ושהקורס עוד מעט מתחיל ושלפי מה שהבנת צריך באמת לחפור למדא ולהראות להם שאת רוצה את זה ומתאימה לזה כדי להיכנס לקורס והם ממש יעריכו את זה שיראו שאת באמת רוצה ובאמת חשוב לך וכמה שאת חדורת מטרה בעניין הזה
שואל השאלה:
סבבה תודה רבהה אעדכןן
סבבה תודה רבהה אעדכןן
אנונימית
באותו הנושא: