התחברות
הרשמה
מה לעושת יש איזה מישהוא שאנחנו בקטע כבר איזה מלא זמן והוא לא עושה כלום?
31 בדצמבר 2021, 17:38
התאהבות
קראש
3 תשובות
ליזום בעצמך
חד קרן מנצנץ
תעשי משהו
S
SuSS
שואל השאלה:
קשה קשה ניסיתי לפעם אחד לא עבד כזה פלירטטנו
צ
ציניות זה הכל בחיים
באותו הנושא:
אני בקטע של מישהוא כבר איזה שנתיים איך להגיד לו את זה או מה לעשות
איזה מהם לשלוח למישהי שאנחנו בקטע והיא ביקשה תמונה של מה אני עושה עכשיו
כולם זורקים הערות שניהיה ביחד,איזה מתאימים אתם וחושבים שאנחנו חברים/בקטע וכאלה
מה הקטע שכל החיים אנחנו עושים דברים שאנחנו לא אוהבים?
יש איזה מישהו שאנחנו בקטע ואני גבוהה ממנו באיזה 5-6 סמ
היי יש איזה מישהו שאנחנו בקטע ואני שאלתי אותו בווטסאפ (פירוט
פאק איזה פדיחה יש מישהי שאנחנו בקטע כבר חצי שנה ויש לה יום הולדת השבוע
יש איזה מישהו שאנחנו בקטע ויום אחד הוא מראה שהוא בעניין ויום אחד לא
אם אני עושה עוקב באינסטגרם למישהו שאנחנו בקטע אחד של השני עד כמה אני יוצאת סטוקרית?
מישהו שאנחנו בקטע נראלי עושה לי קטע בבקשה תעזרו לי
אני לא יודעת מה לעשות יש איזה מישהו שאנחנו בסוג של קטע אבל משהו השתנה פתאום?