11 תשובות
את יכולה לשמור איתן על קשר, פשוט לא כמו שהיה פעם.
על בטוח יש לך כמה בנות מהשכבה שאת יכולה להתחבר אליהן
תסבירי לאמא שלך שזה באמת לא קל לך ואולי היא היא תוכל לעזור לך
תצאי למסיבות ותכירי אנשים חדשים כמו שאת רוצה ומתחברת אליהם
בהצלחה3>
על בטוח יש לך כמה בנות מהשכבה שאת יכולה להתחבר אליהן
תסבירי לאמא שלך שזה באמת לא קל לך ואולי היא היא תוכל לעזור לך
תצאי למסיבות ותכירי אנשים חדשים כמו שאת רוצה ומתחברת אליהם
בהצלחה3>
שואל השאלה:
אני ילדה יחסית שקטה שלא מצליחה להסתדר עם אנשים ולהתחבר אליהם בקלות עכשיו כמו שהייתי פעם, אמרתי לאמא שלי אבל היא אומרת לי לכי למסיבה ותכירי שם אנשים ואני אומרת לה שאני לא יכולה ללכת לבד והיא אומרת שזה בעיה שלי אבל תודה בכל זאת
אני ילדה יחסית שקטה שלא מצליחה להסתדר עם אנשים ולהתחבר אליהם בקלות עכשיו כמו שהייתי פעם, אמרתי לאמא שלי אבל היא אומרת לי לכי למסיבה ותכירי שם אנשים ואני אומרת לה שאני לא יכולה ללכת לבד והיא אומרת שזה בעיה שלי אבל תודה בכל זאת
אנונימית
אין לך אף אחד ללכת איתו למסיבה?
ידיד
אחות
אח
חברה
מישהי מהכיתה/שכבה
מישהי מהמשפחה?
ידיד
אחות
אח
חברה
מישהי מהכיתה/שכבה
מישהי מהמשפחה?
תנסי להכיר בנות דרך האינסטגרם או להירשם לאיזה תנועת נוער או משהו ואז להכיר בנות אחרות ולנסוע להיפגש איתן
או לנסות לדבר עם הבנות שאת כבר חברה שלהן או לנסות לאהוב את מה שהן אוהבות או לנסות לגרום להן להיפתח
או לנסות לדבר עם הבנות שאת כבר חברה שלהן או לנסות לאהוב את מה שהן אוהבות או לנסות לגרום להן להיפתח
אם זה מעודד אותך...
אני במצב דומה.. יש לי 2 חברות טובות מגיל 15 בערך. (אני בת 21)
ולאחרונה אני פשוט כבר לא מוצאת טעם להיפגש איתן.. כבר לא כיף לי... מרגיש לי שאנחנו לא מתאימות יותר והן לא חברות אמיתיות כלכך..... אני שומרת איתן על קשר וכן מדברות בוואצאפ וכאלה.. אבל שיתאים לי להיפגש אני אפגש. שלא ירגיש לי כיף אני לא אשתדל אפילו.....
אני מתה לחברות אחרות כרגע אבל מבינה כמה זה קשה למצוא....
אני במצב דומה.. יש לי 2 חברות טובות מגיל 15 בערך. (אני בת 21)
ולאחרונה אני פשוט כבר לא מוצאת טעם להיפגש איתן.. כבר לא כיף לי... מרגיש לי שאנחנו לא מתאימות יותר והן לא חברות אמיתיות כלכך..... אני שומרת איתן על קשר וכן מדברות בוואצאפ וכאלה.. אבל שיתאים לי להיפגש אני אפגש. שלא ירגיש לי כיף אני לא אשתדל אפילו.....
אני מתה לחברות אחרות כרגע אבל מבינה כמה זה קשה למצוא....
אנונימית
שואל השאלה:
פוקי אנונימי (וכן אני בת)-
יש לי רק אחיות קטנות פחות מ14
אני לא מחוברת לילדות מהכיתה שלי ואנחנו רק 7 בנות
ומהמשפחה יש לי מישהי בת 15 אבל אני לא מוצאת מסיבות לגיל שלה ולא נראלי היא יודעת לאיזה מסיבות אני מתכוונת
פוקי אנונימי (וכן אני בת)-
יש לי רק אחיות קטנות פחות מ14
אני לא מחוברת לילדות מהכיתה שלי ואנחנו רק 7 בנות
ומהמשפחה יש לי מישהי בת 15 אבל אני לא מוצאת מסיבות לגיל שלה ולא נראלי היא יודעת לאיזה מסיבות אני מתכוונת
אנונימית
שואל השאלה:
מאיה77-
אני בתנועת נוער בקיבוץ והן היחידות שאיתי שם והיה לי האוס פארטי ולא מצאתי בנות בגיל שלי
אין לי כל כך בנות אחרות
כאילו יש אותן ועוד מישהו אחת מהבית ספר אבל אני לא ממש מחוברת אליה
מאיה77-
אני בתנועת נוער בקיבוץ והן היחידות שאיתי שם והיה לי האוס פארטי ולא מצאתי בנות בגיל שלי
אין לי כל כך בנות אחרות
כאילו יש אותן ועוד מישהו אחת מהבית ספר אבל אני לא ממש מחוברת אליה
אנונימית
שואל השאלה:
ואנונימית
את בטח גרה בעיר ולא במקום קטן מאוד שאת יכולה להתקל בהן בכל מקום ואת לא חייבת להגיד שלום כי זה פשוט מוזר אם לא תגידי
את בת 21 אז בטח יותר יהיה לך יותר קל
כי יש לך בטח מהצבא, ממסיבות, מהבית ספר ועוד הרבה דברים
והאופציה היחידה שלי זה רק בית ספר והקיבוץ
ואנונימית
את בטח גרה בעיר ולא במקום קטן מאוד שאת יכולה להתקל בהן בכל מקום ואת לא חייבת להגיד שלום כי זה פשוט מוזר אם לא תגידי
את בת 21 אז בטח יותר יהיה לך יותר קל
כי יש לך בטח מהצבא, ממסיבות, מהבית ספר ועוד הרבה דברים
והאופציה היחידה שלי זה רק בית ספר והקיבוץ
אנונימית
את באמת במצב די נעול אבל אולי אולי אם את גרה בקיבוץ ליד הקיבוץ יש עוד בתי ספר אזוריים אז אולי תעברי בית ספר וככה תכירי אנשים חדשים?
אני מציעה לך לעשות הכל רק אל תישארי במקום שאת לא נהנת בו כי בתור אחת שעומדת לסיים את השנים האלה את לא רוצה לבזבז אפילו לא דקה רק תהני מכל רגע עם אנשים שכיף לך איתם אפילו אם לעבור בית ספר זה לא כזה פשוט תעשי הכל תילחמי בשיניים כי בסופו של דבר ברגע שתכירי אנשים חדשים את תודי לעצמך כלכך הרבה
שואל השאלה:
אני בכיתה יא אז אין לי מה לעבור וממש טוב לי בכיתה הנוכחית אז לא באלי לעבור בית ספר
כבר בזבזתי כלכך הרבה זמן מיותר
ואני מרגישה כאילו שכולם נהנים וחיים את החיים ורק אני תקועה פה בכוח
אני לא מצליחה להכיר אנשים חדשים
כמה שאני מנסה וכמה שאני מתאמצת אני לא מצליחה
אני בכיתה יא אז אין לי מה לעבור וממש טוב לי בכיתה הנוכחית אז לא באלי לעבור בית ספר
כבר בזבזתי כלכך הרבה זמן מיותר
ואני מרגישה כאילו שכולם נהנים וחיים את החיים ורק אני תקועה פה בכוח
אני לא מצליחה להכיר אנשים חדשים
כמה שאני מנסה וכמה שאני מתאמצת אני לא מצליחה
אנונימית
באותו הנושא: