8 תשובות
אף אחד לא יקנה מוצר יד שניה במחיר של חדש, צר לי לבאס
שואל השאלה:
אז מה יש לי לעשות
אנונימי
גם לי יש קארבר
למכור בפחות
^^תמכור אותו באלף אולי
שואל השאלה:
אוקיי
אנונימי
הייתי לא מוכרת את הקארבר אבל כן הייתי עושה דברים נגיד הייתי עושה בייביסיטר ועושה מלא כסף אגב בייביסיטר מרוויחים משם המון כסף אני מרוויחה כמעט 300 שקל בשבוע אני לוקחת 20 שקל לשעה וכמה שעות ביום אני עושה את זה וכמעט כל יום ואחלה דבר לעשות
^^ אבל הוא בן אז פחות הולך