7 תשובות
כי זה אסתטי ונקי
וזה מודל יופי של השנים האלה
וזה מודל יופי של השנים האלה
חלק מאמינים ששיער גוף הוא לא נשי.
שערות זה די גברי
אנונימי
זה הפך להיות הנורמה
כי זה יותר מושך זה, זה פשוט שאנחנו רגילים שהעור של נשים יהיה חלק בלי שיערות כי זה משדר נשיות ויופי נשי
אבל בתכלס שכל אחת שתעשה מה שבאלה זה רק כללים שהנורמה יצרה
אבל בתכלס שכל אחת שתעשה מה שבאלה זה רק כללים שהנורמה יצרה
מודל היופי משתנה כל הזמן, עכשיו לפי מודל היופי נשים צריכות להיות חלקות.
כי זה אסתטי ונקי
באותו הנושא: