18 תשובות
לכבות את הטלפון
אני יודעת זה קשה אבל
לכבות את הטלפון
לצאת אולי לריצה
להתרחק מהמחשב
אולי מסטיק
מוזיקה
לכבות טלפון
לישון מספיק, לאכול, לשתות, לחשוב חיובי, לשחק בפלסטלינה תוך כדי השיעור, זה מרכז (זה המצאה שלי!)
תאכלי מסטיק
לעזוב תפלאפון!!!
לשים מוזיקה או שאם מפריע אז לכבות את הטלפון, לכתוב יפה במחברת זה עוזר כי אז את מרוכזת בכתיבת תאריך וכותרות ואת לא שמה לב שאת מתחילה ללמוד משהו
להבין את החומר צעד אחר צעד, תבקשי ממישהו שיסביר לך טוב או שתקראי בספר.
שואל השאלה:
הבעיה היא שהלימודים במחשב ואני כל שנייה קופצת ליוטיוב
אנונימית
שימי הגבלת זמן קצרה:
נגיד חצי שעה.
את יכולה חצי שעה לא לגעת ביוטיוב? ואז עוד קצת.. כאילו אל תגידי לעצמך עכשיו שעתיים אני לומדת כי זה מייאש
אם את כותבת עבודה ולמשל את צריכה למצוא סרטון, תכתבי הערה תוך כדי העבודה (לחפש סרטון) ואז תעברי הלאה
שואל השאלה:
חתולה עם ספטום
תודה ממש עזרת לי עם האפליקצייה הזאת
מגניב
אנונימית
היא עובדת לך?? אם ככה אני גם ינסה ה באוניברסיטה בעתיד הקרוב אבל חח
שואל השאלה:
כן אני באוניבריסטה
וזה עזר לי היום ממש
אנונימית
הו מה
מגניב!
חשבתי שאת בֶּבית ספר כי הרוב קטנים
שואל השאלה:
אני בת 19
אנונימית
נייס נייס נייס
תכבי טלפון, תסכמי במחברת את כל השיעור תוך כדי שהוא מתרחש, תנסי להשתתף גם אם את לא יודעת הכי טוב.
לא להיות בסטיפס