9 תשובות
למה לא יעיל? ברור שזה יעיל. אם הוא יוצא קלוריות ולא יכניס הוא ירד במשקל.
ירד ואז יעלה מנסיון
^^כי כשלא מורידים טוב גם אם הוא יירד הוא אחכ יעלה הכל...
זה שהוא יירד סבבה, אין ספק בכך. אבל זה לא יעיל גם כי רוב הירידה תהיה ממסת השריר וגם כי אחרי שבוע הוא כבר ימצא את עצמו במיון עם כל החוסרים התזונתיים האלה.
ירד מלא.
יעיל? אם המטרה שלך להיות חולה אז כן.
אתה לא יכול להרעיב את עצמך ולרדת רק משקל, אתה תרד הרבה מסת שריר. מה גם שהמערכת חיסונית שלך תרד ואתה תהיה הרבה יותר חשוף למחלות.
תעשה דיאטה בריאה
אנונימי
לא להרעיב. זה לא טוב ולא הכי יעיל. צריך תפריט מסודר ובלי אוכל לא בריא