10 תשובות
תתחילי לדבר פשוט. אין לך אפשרות אחרת אלו האנשים ואתם תקועים ביחד.
תפתחי שיחות בקטנה, תעזרי כשצריך, תתנהגי יותר כאילו אתא מרגישה בבית, אחרת זה קשה יותר.
שואל השאלה:
אבל אני כבר מרגישה כאילו ממש לא נוח לי ואני תמיד שם לבד
אבל אני כבר מרגישה כאילו ממש לא נוח לי ואני תמיד שם לבד
אנונימית
מבינה אותך, אבל זה יהיה תמיד, בית ספר חדש, צבא, עבודה. זה לא משהו משתנה. גם אם את לא מרגישה בנוח, תעמידי פנים שכן.
שואל השאלה:
מרגישה מאחורי כולם ושאני לא באמת איתם ובתוך זה..איך אפשר לשנות את ההרגשה הזאת? רוצה להיות מישהי אחרת
מרגישה מאחורי כולם ושאני לא באמת איתם ובתוך זה..איך אפשר לשנות את ההרגשה הזאת? רוצה להיות מישהי אחרת
אנונימית
נע, לכולם קשה. ייקח זמן עד שתתרגלו.
שואל השאלה:
אני כבר איזה כמעט חודש בקורס והיתה לי טירונות ששם היה סבל בכלל מכל הבחינות. הקטע שאני פשוט מפחדת לגשת לאנשים ולא יודעת על מה לדבר איתם
אני כבר איזה כמעט חודש בקורס והיתה לי טירונות ששם היה סבל בכלל מכל הבחינות. הקטע שאני פשוט מפחדת לגשת לאנשים ולא יודעת על מה לדבר איתם
אנונימית
כל דבר שאת רוצה, הארוחת צהריים המחרידה, אפילו לשאול משהו שאת כבר יודעת ומשם לפתח שיחה.
דברי כאילו זה אחים/חברים שלך
דברי כאילו זה אחים/חברים שלך
שואל השאלה:
כבר שכחתי מה זה לדבר כאילו זה אחים חברים וזה
כבר שכחתי מה זה לדבר כאילו זה אחים חברים וזה
אנונימית
אני מבינה אותך, אני חצי שנה במקום חדש ורק עכשיו מתחילה ליצור קשרים עם אנשים פה.
את כרגע בבית? בסיס סגור?
כשאת ליד אנשים, תפני לאחד/ת שנראה/ית לך נחמד/ה, ופשוט תשאלי משהו לגבי הלו''ז של אותו יום. ואז תוסיפי איזה תודה ותפתחי נושא אחר, תעברי ל''אז מאיפה את/ה?" והנה, התחלת לדבר.
את כרגע בבית? בסיס סגור?
כשאת ליד אנשים, תפני לאחד/ת שנראה/ית לך נחמד/ה, ופשוט תשאלי משהו לגבי הלו''ז של אותו יום. ואז תוסיפי איזה תודה ותפתחי נושא אחר, תעברי ל''אז מאיפה את/ה?" והנה, התחלת לדבר.
באותו הנושא: