9 תשובות
סוף סוף אנשים נורמלים נשארו לפחות
בסטיפס יש לרוב אנשים קיצוניים, כלומר המון אנשים ממקומות שונים לגמרי, כל אחד עם הדעה שלו, ככה יצא אני מניחה. אין מה לעשות.
כי חיסון אחד שתיים היה סבבה
אבל כל פעם עכשיו להתחסן לפי דעתי זה כבר לא פשוט.
זה להכניס בזמן קצר מאוד חומרים חיצוניים לגוף שלנו
אבל כל פעם עכשיו להתחסן לפי דעתי זה כבר לא פשוט.
זה להכניס בזמן קצר מאוד חומרים חיצוניים לגוף שלנו
כי החיסון הזה זה בלוף, הונאה גדולה ויש פה אנשים חכמים שמבינים את זה
אנונימית
כי אנחנו סה"כ אומרים את האמת.
אנשים מתחילים להתעורר, ב"ה!
ישתבח שמו לעד!
ישתבח שמו לעד!
אנונימי
כי פה זה המקום היחיד שאפשר להביע דעה
^כמעט...
אנונימי
כי זה בורות. אנשים שלא יודעים ביולוגיה של כיתה ג. ולעשות כמה מינוסים שאתם רוצים.
באותו הנושא: