34 תשובות
אני לא לירן דנינו וללכת לא נותן לי כוח
"אם זה טיול למדבר אז
"רצינו חו"ל קיבלנו חול
אני והמורה בסדר גמור
היא בסדר
ואני גמור.
עוד פיג'מה לאוסף
המורה תודי שבחיים לא קיבלת מחזור כזה.
איזה קור בחוץ זה לא בסדר, מזל שיש לנו תקציב לסוודר
"אם זה טיול למדבר אז
"רצינו חו"ל קיבלנו חול
אני והמורה בסדר גמור
היא בסדר
ואני גמור.
עוד פיג'מה לאוסף
המורה תודי שבחיים לא קיבלת מחזור כזה.
איזה קור בחוץ זה לא בסדר, מזל שיש לנו תקציב לסוודר
השמות הטובים הם: מה משמעות החיים? כדור הארץ חי כבר מעל 4 מיליארד שנה וממלכת הקוואנטים זה עולם אמיתמ
משהו עם ידיים
הרמנו כבר ידיים מהטיול הזה
אנחנו לא בתולים, אבל עושים בי"ד
אנונימי
עוד שנה עברה ועדיין לא הייתי צריך להשתמש בy=mx+b בחיים שלי
כסף טוב.. עושים בי"ד
עייף מלאונ*? י"ד פה
אנונימית
יד? נראה לי יותר קרוב ל יז..
אנונימית
עוד קצת קושי, ואשלח יד בנפשי.
אנחנו האיכות אתם הסביבה
הטיול שנספר עליו בעתיד
אפילו למנהלת אף פעם לא היה מחזור כזה
מזל שאלוהים ברא את י"ד ימין
כאן י"ד ושם וזה קיר השמות שלנו ("שמות של הניצולי שואה")(שמות שלכם)
אנונימי
אמרו לנו בלי סקס אז בטיול אז רק נביא בי"ד
כאילו ברצינות נראה לכם שהמורה תסכים להדפיס חולצות כחולות? אלא אם כן היא לא שפוייה. ילדים מתחת לגיל 18 לא אמורים להתעניין במין -.-
גיל ההסכמה זה 16 בישראל
של נעליך מעל רגליך , כי מחזור י"ד לפניך
היה נעים היה נחמד הולכים לעשות בי"ד
*יד*ע הוא כוח.
אנחנו ולישון זה כמו כפפה לי"ד
חחח לא מצאתי משהו יותר טוב מלשון, תחפשו משהו מתאים יותר ^-^
חחח לא מצאתי משהו יותר טוב מלשון, תחפשו משהו מתאים יותר ^-^
אנונימית
ידיים למעלה על הראש
אנונימית
כל השכבה נותנים בי"ד
אנונימי
אם אשכחך (השם של המנהלת) תשכח י"ד ימיני
אנונימית
ביד בבית נותנים בי"ד מטיילים
מה הקטע שכל החולצות פה סוטות? המשפטים הראשונים ממש טובים
אהבתי "אני והמורה בסדר גמור, היא בסדר ואני גמור"
וגם הפ'יגמה חחח הרג אותי
אהבתי "אני והמורה בסדר גמור, היא בסדר ואני גמור"
וגם הפ'יגמה חחח הרג אותי
תנו י'ד.
מה כבר בקשתי?
סך הכל לברוח
מה כבר בקשתי?
סך הכל לברוח
הבאנו בי"ד
אנונימי
אפילו טמפון לא יעצור מחזור כמונו
-"אמרו לנו לא להביא דברים יקרים אבל בכל זאת באנו"
-"אצלנו לא טועים כי על טעויות משלמים ולנו אין תקציב"
-"אמרו שיופי יציל את העולם,
אנחנו חושבים שזה לא יפה שמפילים הכל עלינו"
-"אם אתה רואה את זה כנראה שיש פראייר שסוחב לי את התיק"
-אם אתם עושים בצבעים של כביכול "בנות" צבע וורוד וסגול.. אז תכתבו-
" הבנים והבנות רבו על הצבע
הבנים ניצחו"
אוו נגיד עושים צבעים כביכול של "בנים" כמו כחול וירוק תעשו את זה-
"הבנים והבנות רבו על הצבע
הבנות ניצחו"
*השפה עצמה לא משהו וזה קצת יבש אבל כאילו משהו בסגנון הזה
-"אצלנו לא טועים כי על טעויות משלמים ולנו אין תקציב"
-"אמרו שיופי יציל את העולם,
אנחנו חושבים שזה לא יפה שמפילים הכל עלינו"
-"אם אתה רואה את זה כנראה שיש פראייר שסוחב לי את התיק"
-אם אתם עושים בצבעים של כביכול "בנות" צבע וורוד וסגול.. אז תכתבו-
" הבנים והבנות רבו על הצבע
הבנים ניצחו"
אוו נגיד עושים צבעים כביכול של "בנים" כמו כחול וירוק תעשו את זה-
"הבנים והבנות רבו על הצבע
הבנות ניצחו"
*השפה עצמה לא משהו וזה קצת יבש אבל כאילו משהו בסגנון הזה
אנונימית
י"ד לשלטון כל השאר made in china
י'ד אחים לכם שלוחה, הנוער החביב(;
תרימו י"ד אם גם לכם נמאס מהמחזור הזה
באותו הנושא: