6 תשובות
שואל השאלה:
אני מרגישה כל כך רע עכשיו בגללו
אנונימית
שואל השאלה:
והקטע שעכשיו הוא עוד עצבני עליי
אנונימית
אם את אוהבת שרואים לך את הבטן הוא צריך לקבל את זה וגם זה שהוא הוריד אותה עוד יותר לא בסדר, הוא היה יכול לבקש אבל להוריד זה עובר את הגבול.
תילכי איך שאת אוהבת.
לא, זה נשמע כוחני ודוחה. אני מצטער לשמוע שזה קרה לך.
לא. שתלטני מדי.