11 תשובות
כן.
כן הם פשוט בשנצ
כן.
כן בתחנת החלל הבין לאומית אני מניח..
שואל השאלה:
מהה באמת? לא ידעתי
מהה באמת? לא ידעתי
שואל השאלה:
ואיי אבל זה ממש מדכא להיות בחלל
ואיי אבל זה ממש מדכא להיות בחלל
אם אני לא טועה תחנת החלל הבין לאומית מאוישת כל הזמן עם צוות
שואל השאלה:
מהה ככה זה עובד?
מהה ככה זה עובד?
מה מדכא אני מעדיפה להיות שם
שואל השאלה:
מה זה מדכא ממש להיות מוקף בשום דבר
מה זה מדכא ממש להיות מוקף בשום דבר
שואל השאלה:
נודר
נודר
באותו הנושא: