7 תשובות
אני גיי אפשר בבקשה אני יודע אנגלית מה זה טוב באמת
שואל השאלה:
אני ממש ממש מצטערת אבל אני פשוט רוצה בת לנהל איתה):

אם נצטרך עוד צוות כשנפרסם את השרת נקרא לך (מניחה שלא עוד יותר מדי זמן)

רק תכתוב לי הודעה בפרטי כדי שאמצא אותך כשאצטרך אותך
אני femboy זה מספיק טוב?
אנונימי
איזה באסהה אני לא עושה דברים כאלה אבל אני בדד גם :/
שואל השאלה:
את כאילו לא יכולה לעשות את כל הדברים שרשום למעלה?
לאלא התכוונתי שאני לא בדיסקורד בכלל :(
שואל השאלה:
אעעי באסהה): הייתי מציעה בכללי חברות אבל לדבר עם מישהי בסטיפס לא יעבוד טוב כי אני בקושי בסטיפס