7 תשובות
לפעמים כדאי לנסות 2-3 מפגשים ואם זה ממש עושה לך רע אז אל תמשיכי. בכללי אם את בטוחה שאת לא רוצה אז אל תלכי
שואל השאלה:
אוקיי פשוט מפחדת שהיא תלחץ לי על נקודות רגישות
היי אהובה, נסו להתייעץ על זה עם איש מקצוע. תנסו לשים את היתרונות מול החסרונות. כל התמודדות היא קשה - אך לפעמים זה שווה את זה וזה יכול להוביל אותך למקום טוב יוצר ולמנוע התפרצות של זה בעתיד.
ואת גם לא חייבת לפתוח הכל, אפשר לאט לאט ושאת תובילי את הקצב
רק מה שאת מוכנה אליו
שואל השאלה:
אולי את צודקת זה ברמת נושא מאוד רגיש ועדיך למנוע את זה בעתיד...תודה
בהצלחה אהובה, ואני ממש מבינה אותך שתדעי. גם אני בטוחה סיטואציה רק עם משהו אחר והחלטתי ללכת על זה ולנסות - זה אף פעם לא מזיק