26 תשובות
יכול להיות שאלו שירים שהוא הספיק להקליט לפני שהוא נפטר אבל עדיין לא פורסמו.
זה שירים שהוא הקליט לפני (כנראה כי הוא תכנן להתאבד) ועכשיו מוציאים אותם בסדר מסויים,
הבת זוג שהייתה לו אני חושבת.
יכול אני לא באמת בקיעה בליל פיפ פשוט ככה הבנתי,
וגם הבנתי שהבת זוג שהייתה לו מוציאה אותם.
אני לא מכירה את השירים האלה ולא ידעתי שהם עלו לסאונד קלאוד אבל הגיוני.
דבר שני הוא בעיקרון התאבד, (בלע כדורים כדי למות ממנת יתר) אז זאת השארה שלי.
בסדר, אמרתי שאני לא בקיאה בו.
למה את תוקפת?
לא כולם שולטים בביוגרפיה של ליל פיפ כמוך כנראה.
אין צורך להגיב בגסות .
אבל אמרתי שאני משערת ואני לא יודעת.
את יודעת סהכ ליל פיפ וסהכ תגובה שלי זה לא ישנה סדרי עולם
טוב כפרה
זה נורא נורא מוזר להגיד שהמוות של ליל פיפ הוא לא התאבדות..
זה כמו שאני אגיד שאני מזריק ליטר וחצי של הרואין אבל לא בשביל למות, אלא בשביל הסתלבט, נו באמת..
תן לה לחשוב מה שהיא רוצה, אפילו אי אפשר לנהל איתה שיח נורמלי בלי שהיא חושבת שהיא יודעת הכל.
באמת קצת טיפשי לומר שזאת לא התאבדות והוא בלע כדורים לכיף .
אז גם אם זו לא התאבדות בפועל המטרה היא כנראה התאבדות.
אבל בסדר יש אנשים שאי אפשר לדבר איתם ולא יודעים לנהל שיחה, זה שלה.
שואל השאלה:
לפי מה שאני הבנתי, הוא לקח סמים כ"תרופה" לדיכאון, או איזה סוג של דרך מילוט מהסבל, אבל לא הייתה בו כוונת תחילה למות.
אנונימית
יש הרבה תאוריות שהוא התאבד וזה קצת טיפשי לקטול אותם
שואל השאלה:
נכון, אבל אף אחד לא יודע מה קרה באמת.
אני חושבת שעדיף לא להמציא תאוריות שהוא התאבד ולשמור את זה לקרובים אליו לדעת.
אנונימית
טונה (לא הדג)
תגידי לא נמאס לך כל הזמן לריב בדרך מגעילה בסטיפס? אני רואה אותך במלא שאלות באמת עונה מגעיל וחאלס זה נמאס גם ראיתי אותך בשאלה על הזוגיות של מייקל לואיס והשואלת אמרה שהם מצטלמים מוגזם ויצאת עליה שזה חיים שלה אז נשמה מותר לא שים להביע את דעתם ואת צריכה לכבד דעות של אחרים חאלס כבר לריב על דעות את מביכה את עצמך
אנונימית
יכול להיות שוב אני לא באמת יודעת ובקיאה בביוגרפיה שלו זה פשוט הגיוני שהוא התאבד אנשים לא לוקחים מלא כדורים וסמים מאוד קשים לכיף ובוות אחת
שואל השאלה:
זה מה שאני אומרת, אף אחד לא יקח ככ הרבה סמים לכיף שלו. יכול להיות שהוא באמת ניסה להתאבד, אבל אני מאמינה שהיו לו דרכים אחרות ואולי יותר קלות לעשות את זה במקום לעזוב את המשפחה והחברים שלו בדרך כזו ועוד מבלי להפרד או להשאיר מכתב בשבילם. אז אלא אם למשפחה שלו יש מידע שאנחנו לא יודעים, אני חושבת שעדיף להניח שהוא מת שלא בכוונתו.
אנונימית
הכל יכול להיות
אני לא הפכתי כלום לריב פשוט הדרך שאת ענית בה קצת לא נעימה ותוקפת.
שירים שהוא הקליט בעבר ועכשיו פשוט משחררים אותם
איזה קטע שליל פיפ ממש קרוב אלייך.
כנראה שאת ממש לא מודעת לעצמך בשום צורה,
אומרים לך שהגישה שלך לא נעימה אז למה את חייבת להגיד את המילה האחרונה ?
בכלל לא שמתי לב שתיקנת אותי פשוט הגישה שלך ממש מעצבנת .
אבל את חסרת מודעות ואת ממשיכה בשלך אז אין לי כוח.
ושוב זה מצחיק אותי איך קשה לך שטעיתי בסיבת המוות של ליל פיפ שאת משווה אותו לאנשים קרובים אליי. צ'יל אחותי כולה זמר הוא לא היה אח שלך ולא ידע מי את בזמן שהוא היה בין החיים.
אז שחררי ותפסיקי לחפור על המוות שלו ותשווי אותו לאנשים קרובים אליי שמתו כי זה דבילי.
איך את מדברת אליי???? תגידי את קוראת את מה שאת כותבת???? מי לא אתייחס אלייך בכבוד בכל שאלה שאני רואה אותך רבה את זאת שלא מכבדת אז אל תצפי מאחרים לנשק לך תרגליים שאת לא מכבדת אף אחד בבקשה תשימי לב לעצמך קצת
אנונימית
לפחות בשיח הזה את כן הצד הבעייתי פה
וקראתי שוב את התשובות שלך אין סיבה שהמשתמשת שדיברה איתך סתם תחפש לריב היא ענתה לך בהתחלה סבבה עד שנכנסת בה עובדה לא היה נעים לה הגישה שלך אז את הצד הבעייתי
אנונימית
"לא התאבד בחייאת אל דברי שטויות כאלה"
"לא עונים שטויות"
"חמודה אם את לא יודעת לא עונים"
"קצת כבוד לבן אדם מת לא יזיק"
"יפה שמוות דבילי בענייך"
זה לא זיעזע אותי זה פשוט תשובות של בן אדם גס.
ושוב זה לא הסיטואציה הזאת בהרבה שאלות את פשוט מדברת בצורה גסת רוח.
ולא אני לא שאלתי על מייקל לואיס פשוט עניתי שם משהו בתשובות וראיתי את התשובות שלך וגם לשואלת השאלה דיברת בגסות שלדעתה הם מצטלמים פרובוקטיבי אז אוקיי לדעתך לא וזה בסדר אבל זה דעה שלה והתחלת לצאת עליה אל תדחפי להם לחיים וזה היא רק הביעה דעה
אנונימית
טונה (לא הדג)^^
קראתי את כל השיחה שלך עם האנונימית ובפרט את ההודעה האחרונה.
ההודעה האחרונה נגעה לי,
כי זה באמת לא נעים איך שהאנונימיות דיברה איתך.
גם שכתבת שחווית אתמול מוות,
חשוב לי לסכם איתך את השיח הזה.
רציתי לומר לך רק שלא צחקתי על המוות ליל פיפ,
ומוות זה לא נושא דבילי בעיני.
עכשיו שאת אומרת שאתמול חווית מוות של מישהו אני יכולה להבין למה אולי פירשת את מה שכתבתי כמזלזל,
סהכ יש תאוריה שליל פיפי התאבד וזה הגיוני שבן אדם שבלע כדורים ינסה להתאבד (כי זו דרך התאבדות).
בקיצור אני מתנצלת אם הפריע לך מה שכתבתי אני עד היום חשבתי שליל פיפ התאבד,
לא ממקום של צחוק.
אז אני חושבת שכל השיח בנינו היה מיותר,
את הבנת אותי לא נכון ואני הבנתי אותך לא נכון.
את לגמרי צודקת שמוות זה לא צחוק והכוונה שלי ממש לא הייתה לצחוק על המוות שלו.
אני יודעת שלא כל מי שמת ממנת יתר זה נסיון התאבדות פשוט הוא היה גם בן אדם דכאוני ואובדני ככל הנראה.
מצטערת גם אם פגעתי בך איכשהו
תשובות רציניות? טוב.
את מאוד רצינית.
אף פעם לא עניתי לך על משהו שכתבת ואני לא רוצה לדבר עם מישהי כמוך שלא יודעת לקבל דעות של אחרים ורק מטיפה מוסר ומחפשת לריב זה פשוט נמאס שבכל פעם שיש שיח שלא נראה לך יש לך ריבים מגעילים ואני בטוחה שאני לא היחידה שחושבת ככה בשאלה על מייקל לואיס את פשוט התחלת לצאת עליה והיא מנסה להסביר לך שלדעתה הזוגיות שלהם פרובוקטיבית ואת פשוט על כל מילה שנייה שלה ניסית לקטול אותה וואלה כן הזוגיות שלהם פרובוקטיבית וזכותה לחשוב ככה והיא לא תפחד לחשוב ככה בגלל שאת נכנסת בה אז לאנשים יש דעות שהם לא יפחדו להביע בגללך ובגלל שקשה לך לקבל דעות של אחרים ואת ראש בקיר והדיבור שלך מגעיל את פשוט תלמדי לרסן את הפה שלך ואם יש לך משהו להגיד תגידי אותו בדרך נורמלית כי חאלס נמאס לראות אותך בכל שאלה בסטיפס נכנסת באנשים שהם לא בדעה שלך
אנונימית
אולי הדיבור שלי לא במקום פשוט זה ממש מעצבן לי אנשים שלא מקבלים דעות של אחרים וראיתי אותך בשאלות בסטיפס מתווכחת על דעות בגישה לא מכבדת לדעתי אז אולי הגזמתי ודיברתי מזלזל פשוט הפריע לי הגישה ומצטערת שאתמול מישהו שקרוב אלייך מת
אנונימית