5 תשובות
ממש ממש ממש ממש לא
אנונימית
יש לי אותו, אוף אל תבטסו, עוד לא קראתי.
אני לא אהבתי.
בכללי את סטיבן קינג אני לא אוהב.
אבל יש לי חברים שאוהבים.
בכללי את סטיבן קינג אני לא אוהב.
אבל יש לי חברים שאוהבים.
לא
באותו הנושא: