5 תשובות
שואל השאלה:
^יאא אני גם הכי אוהבת את קרינה!!! 3>
לשיר קוראים lucid dream
שיר כזה יפה! אני כבר שבוע חורשת עליו!
^יאא אני גם הכי אוהבת את קרינה!!! 3>
לשיר קוראים lucid dream
שיר כזה יפה! אני כבר שבוע חורשת עליו!
שואל השאלה:
^לג'ני לא? לי היא מזכירה את ג'ני קים בכללי כל הלהקה מזכירה שתי טיפות מים את בלאקפינק.
^לג'ני לא? לי היא מזכירה את ג'ני קים בכללי כל הלהקה מזכירה שתי טיפות מים את בלאקפינק.
שואל השאלה:
^^אז לדעתי נינג נינג דומה לרוזה גם ביופי וגם בעדינות כזה.. וyeoreum דומה מאוד לדהיון מטוויס חח
^^אז לדעתי נינג נינג דומה לרוזה גם ביופי וגם בעדינות כזה.. וyeoreum דומה מאוד לדהיון מטוויס חח
לא אין קליפ לשיר גם לא יצא.. וקארינה
האהובה עליי זו ווינטר אבל כנראה אני אשנה לג'יזל. בכל מקרה, לא אמרו שיהיה קליפ לשיר הזה. אבל יש את הרימייק לשיר בשם dreams come true שהן עשו והוא ממש יפה!
באותו הנושא: