12 תשובות
ניראלי תנך
תנך
תנך
תנך.. אף אחד לא יקרה לבת שלו על זם מדינה אויבת
אנונימית
תנך
קוראים לי ירדן ופשוט כי זה שם יפה לא משהו יותר רחוד מזה..
למדינה ירדן קוראים על שם הנהר, בכלל קראו לה עבר הירדן עד שנה מסויימת כי היא "מעבר לירדן", אז השם על הנהר בכלל, שבטח הוזכר גם בתנך
תנך
קוראים לי ירדן כי ההורים שלי אוהבים לשם הזה והחליטו לתת לי אותו
לא בגלל תנך או מדינה או נהר
וירדן היא ממש לא מדינה אויבת
לא בגלל תנך או מדינה או נהר
וירדן היא ממש לא מדינה אויבת
תנך, ירדן היא לא מדינת אויב^^^^^
באותו הנושא: