9 תשובות
זה יכול לקרות אם נגיד פורצים לך
אף פעם אל תשימי את המצלמה לכיוונך
אף פעם אל תשימי את המצלמה לכיוונך
יעני מישהו צופה בך לזה את מתכוונת??
אנונימית
אם יש לך אייפון הסיכויים קטנטנים
שואל השאלה:
כן. נשבעת שאני פרנואידית
כן. נשבעת שאני פרנואידית
אנונימית
אם פורצים כן
וואי פעם מה זה פחדתי מזה
אי אפשר לסמוך על הטלפון ואולי מצלמים/ מקליטים/ עוקבים אחרינו מי יודע?
בכל מקרה פשוט תשתדלי לא להתלבש להתקלח או ללכת לשירותים מול המצלמה ויהיה בסדר
בסופו של דבר אם מצלמים אותך מצלמים את כולם אז כולנו נדפקנו חחחל
אי אפשר לסמוך על הטלפון ואולי מצלמים/ מקליטים/ עוקבים אחרינו מי יודע?
בכל מקרה פשוט תשתדלי לא להתלבש להתקלח או ללכת לשירותים מול המצלמה ויהיה בסדר
בסופו של דבר אם מצלמים אותך מצלמים את כולם אז כולנו נדפקנו חחחל
אנונימית
שואל השאלה:
חחח ועוד חשבתי אני היחידה
זה מנחם לדעת
חחח ועוד חשבתי אני היחידה
זה מנחם לדעת
אנונימית
לאלאל ממש לא אני פרנואידית ממש ואני הייתי (ועדיין לפעמים) אוכלת על זה סרטים 24/7
פשוט צריך להשלים עם זה שלכולם יש טלפונים והעולם כל כך טכנולוגי שאי אפשר להבין מה קורה פה לפעמים אז פשוט להמשיך בחיים כרגיל
מקווה שאת מבינה מה אני אומרת חחח
פשוט צריך להשלים עם זה שלכולם יש טלפונים והעולם כל כך טכנולוגי שאי אפשר להבין מה קורה פה לפעמים אז פשוט להמשיך בחיים כרגיל
מקווה שאת מבינה מה אני אומרת חחח
אנונימית
שואל השאלה:
מבינה מבינה אמלה לאן הגענו הייתי בטוחה כולם יגידו לי שאני סתם מדמיינת
מבינה מבינה אמלה לאן הגענו הייתי בטוחה כולם יגידו לי שאני סתם מדמיינת
אנונימית
באותו הנושא: