4 תשובות
כן בטח למה לא
תלוי מה אתה רוצה לעשות
אפשר לצלם תמונות שנראות יחסית טוב עם הטלפון ואפשר לצלם במצלמת dslr
השאלה היא כמה אתה מוכן להשקיע בזה
אישית מאוד רציתי להיכנס לתחום הצילום אבל הבנתי שאני מסתפק במצלמה של הטלפון ושאני לא באמת צריך מצלמה מקצועית
אנונימי
אם אתה אוהב לצלם אז אני לא רואה סיבה שלא.
בלי קשר יותר כיף להתעסק במצלמה מאשר להתעסק במצלמה של האייפון לפי דעתי
ואם אתה מתחיל אז אולי כדאי שתתחיל במצלמה שהיא יחסית זולה וכן יש בה את מה שאתה מחפש כי יש מצלמות שעולות פחות מטלפון