4 תשובות
כן בטח למה לא
תלוי מה אתה רוצה לעשות
אפשר לצלם תמונות שנראות יחסית טוב עם הטלפון ואפשר לצלם במצלמת dslr
השאלה היא כמה אתה מוכן להשקיע בזה
אישית מאוד רציתי להיכנס לתחום הצילום אבל הבנתי שאני מסתפק במצלמה של הטלפון ושאני לא באמת צריך מצלמה מקצועית
אנונימי
ואם אתה מתחיל אז אולי כדאי שתתחיל במצלמה שהיא יחסית זולה וכן יש בה את מה שאתה מחפש כי יש מצלמות שעולות פחות מטלפון
אם אתה אוהב לצלם אז אני לא רואה סיבה שלא.
בלי קשר יותר כיף להתעסק במצלמה מאשר להתעסק במצלמה של האייפון לפי דעתי