10 תשובות
מה את מגדירה אפריקה?
סך הכל בני אדם שלא תמיד גדלו באותה דרך כמוך, לא פחות ולא יותר, כבוד לכל בני האדם, אי אפשר לדעת מה אף אחד עבר בחיים
אם הם יהודים אז סבבה אם הם לא שיחזרו מאיפה שבאו
אנונימית
אם הם יהודים אז אני ממש סבבה איתם! מכירה מלאא אתיופים והם זהב!! אנשים טובים ופשוטים וצנועים מאוד! אם לא יהודים כמו סודנים אליתראים וכל זה הייתי שמחה יותר אם לא היו פה זאת האמת..
מה רע בסודאנים ואריתראים?
^עושים הרבה בעיות בדרום תל אביב מלא גנבות אונס בכללי הם לא ציונים לא תורמים למדינה.. רק מעודדים החפצות נשים פשיעות וכל זה..
לפי דעתי הם אחלה אנשים והפשיעה בדרום תל אביב שכיחה באותה מידה גם בקרב ישראלים יהודים, הם משכילים וחכמים וצריך להשאיר אותם ולטפל רק בפושעים
אני אוהב את כול האנשים בעולם במיוחד אותם
הם רצים מהר
זה בערך מה שאני יודע עליהם
אני יודע גם זה שהם בני אדם
אני לא מבין מה השאלה פה
ובטח שיצא לי להכיר מה זאת אומרת? מה הם אנשי זאב? נו באמת מה זה השאלות האלה בסטיפס לאן התדרדרנו
זה בערך מה שאני יודע עליהם
אני יודע גם זה שהם בני אדם
אני לא מבין מה השאלה פה
ובטח שיצא לי להכיר מה זאת אומרת? מה הם אנשי זאב? נו באמת מה זה השאלות האלה בסטיפס לאן התדרדרנו
אנונימי
אנונימי, תתפלא אבל יש ערים שלמות שאין כאלה בכלל.
ולא הבנתי למה קיבלתי מינוס, אני באמת לא הבנתי מה היא מגדירה כעולים חדשים מאפריקה, יהודים לבנים אשכנזים דרום אפריקאים הם עולים חדשים בשבילך? אריתראים הם עולים חדשים או שהם לא נקראים עולים כי הם לא יהודים?
העבריים נקראים עולים מאפריקה?
הקבוצה האתנית היחידה שאני יכול להבין שנכללת פה זה האתיופים שהם אחלה
ולא הבנתי למה קיבלתי מינוס, אני באמת לא הבנתי מה היא מגדירה כעולים חדשים מאפריקה, יהודים לבנים אשכנזים דרום אפריקאים הם עולים חדשים בשבילך? אריתראים הם עולים חדשים או שהם לא נקראים עולים כי הם לא יהודים?
העבריים נקראים עולים מאפריקה?
הקבוצה האתנית היחידה שאני יכול להבין שנכללת פה זה האתיופים שהם אחלה