7 תשובות
נשמע כמו חרא של חבר.
אוי תהי חזקה נשמע מאכזב יותר שהוא אומר שיהיה שינוי וזה אותו דבר
שואל השאלה:
גם בסילבסטר הוא הולך למסיבה אחרת ודיי רומז לי שהוא לא רוצה שאבוא
אנונימית
נשבעת לך אני מרגישה כמוך לא צוחקת
אנונימית
שואל השאלה:
מה לעשות נו אני לא רוצה להפרד אני אוהבת אותו
אנונימית
תהיי איתו דוגרי, תשאלי: תגיד.. אתה עדיין בקטע שלי? אם הוא עונה לא סימן שזה כנראה לא נועד להיות ואני ממליצה לא להכריח מישהו להיות איתך למרות שהוא לא רוצה (אני עשיתי ככה ובסוף נפגעתי יותר ממנו מאשר הוא ממני ואני מצטערת שלא נפרדתי ממנו לפני) אם הוא עונה כן אז תיישבי איתו את הדברים, תבקשי שיזום יותר, שיראה יותר חיבה ואהבה כלפיך ועוד דברים כאלה
תפרדי ממנו
לא מגיע לך היחס הזה וזה לא משתנה אז למה לך לסבול
להפרד זה קשה אבל חלק מהחיים
גם לי זה קרה וחשבתי שהוא ישתנה והוא לא ואז הוא נפרד ממני