6 תשובות
לעשות טוסט זה נפלא
לא נראה לי זה טוב.. עדיף לזרוק ליתר ביטחון ולאכול משהו אחר=)
להריח אותה אם היא עם ריח טוב אז לבריאות,
אם אין עליה סימנים של עובש אז תאכל, אם יש, אפילו מעט, תזרוק!
ודרך אגב- אם אין עליה עובש והיא קצת יבשה אפשר לעשות מזה טוסט:)
ודרך אגב- אם אין עליה עובש והיא קצת יבשה אפשר לעשות מזה טוסט:)
אין שום בעיה
אם טעים לך אז לבריאות
אם טעים לך אז לבריאות
את יכולה לחמם אותה קצת במיקרוגל או לעשות טוסט:)
באותו הנושא: