5 תשובות
לי יש קיבוע , שמים לך קוביות שדומות לגשר רק בחלק האחורי של השיניים , והם מדביקים את זה עם איזה חומר ממש חזק , היה לי גשר בגיל 13 היום אני בן 19 והקיבוע מחזיק לי מצויין
שואל השאלה:
זה כאילו לכל החיים?
אנונימית
כן
אבל את תתרגלי לזה ממש מהר , באיזשהו שלב את אפילו אוליי תשכחי שיש לך שם אפילו משהו
הורידו לי את הגשר שלשום, חח.

את בעצם תצטרכי ממש לפתוח את הפה(לא ממש לפתוח אבל זה סבבה), והיא בעצם תמרח דבק על החלק האחורי של השיניים הקידמיות, ואז היא תשתמש במין מנורה כזו, ותכוון אותה לאיפה שהיא מרחה את הדבק, לאחר שתי דקות, היא תכבה את המנורה המקסימה ותקח מזרק מלא בדבק, ותמרח על איפה שהיא מרחה את הדבק האחר. כשהיא תסיים עם המזרק המלא בדבק, היא תדביק לך חוט מברזל(זה נראה כמו חוט של שרשרת מקסימה) ותדביק אותו על ששת השיניים הקידמיות. את תצטרכי לחכות, שהדבק המקסים יתייבש עם החוט המקסים. וכשהיא תסיים, היא תעבור לחלק העליון של הפה(חשוב לציין שאסור ללקק את זה מרוב שיעמום, אחרת זה יהרס, כמו שקרה לי)


העוזרת נרדמה באמצע התהליך^-^



אני מאוד מקווה שאת לא תסבלי