4 תשובות
אני מנגן בסרגל
אנונימי
וואי הלוואי הייתי יכולה זה נשמע מגניב רצח
הלוואי אבל אני מנגנת כל כך לא קרוב לרמה של להקה
ואני שרה נחמד יפה אבל לא מיוחד או משהו
באותו הנושא:
אני מחפש נגנים/ת וזמרים/ת ללהקת פאנק (לא פּאנק) רוק גילאים 13-17 אזור תל אביב והסביבה אני מנגן על בס
אני מחפש נגנים/ת וזמרים/ת ללהקת פאנק (לא פּאנק) רוק גילאים 13-16 אזור תל אביב והסביבה אני מנגן על בס