4 תשובות
אני מנגן בסרגל
אנונימי
וואי הלוואי הייתי יכולה זה נשמע מגניב רצח
הלוואי אבל אני מנגנת כל כך לא קרוב לרמה של להקה
ואני שרה נחמד יפה אבל לא מיוחד או משהו