17 תשובות
שם יפה: )
שואל השאלה:
למה מגעיל?!
אנונימי
לא שם יהודי בכלל!
בכללי הוא שם יפה! אבל לא אהבתי x:
לדעתי זה שם מקסים! ואני רואה הרבה טלנובלות שיש תשם הזה ותמיד זו השחקנית הטוב חח לוססיטה:) אבל זה לא שם שהולך כ"ג ומשתלב בישראל.. אז אאני לא ממליצה לך
לוסי שם הכי הכי, הוא שם חם ואוהב.
שם מאוד יפה, למרות שהייתי מעדיפה לוסי.
שואל השאלה:
לא פשוט לי קוראים ככה... ואני לא אהבתי אז רציתי לשמוע מה אנשים חושבים עליו... אם כדאי לי לשנות את השם?
אנונימי
שם מוושלם, (:
כמובן שלא לשנות את השם,
תישארי עם השם. יש לך שם מאוד מיוחד ויפה.
שם ממש יפה ומיוחד.
אל תחליפי!
שם מהמם!
תמיד רציתי שיקראו לי ככה נשבעת
מגעיל
שם יפה, מזכיר לי את הטלנובלות שהייתי רואה כשהייתי קטנה, אבל באמת שם יפה עם תקווה (:
לוס לא... לוסי כן:) ואור עוד יותר כן.
אנונימי
שם חמוד:)
שם מדהים
אנונימי