49 תשובות
בשירותים מסטולים מהתחת כשאני אקיא והוא יחזיק לי את השיער
בסטיפס כמובן
הוא יהיה תלמיד חדש בבית ספר יגידו לי לעזור לו נהפוך לחברים ובום אני והוא נשואים עם 3 ילדים
אנונימית
שואל השאלה:
^^ וויבים של סבא
תודה :)
^^ וויבים של סבא
תודה :)
מישהו בתיכון שירצה אותי ואני אותו ואז לא נעשה עם זה כלום סתם נהיה בקטע ואז יתנתק הקשר ונחשוב אחד על השני מלא ולא נדע שזה הדדי ובצבא נפגש שוב נדבר, נודה באהבתנו-בני זוג וחתונה
בעז"ה מקווה שבשידוך
בשידוך
וואו קיבלתי ראיון הרגע להביא איזה חבר שיכנס לה לחנות וגיד תביאי וייפ ינסה בחבנה להתחיל איתה וזה ואז אני נכנס נותן לו בראש
אין לי מושג
אני לא אכיר, אני לא רוצה אהבה וכל השטויות האלה (בת 22)
אנונימית
במסעדה, שנינו נזמין את אותו סלט, ונחייך במבוכה, ואז היא תגיד שהיא אוהבת את אסף אמדורסקי. בום 3 ילדים
^לא בהכרח
אנונומית ימלחיצה זה בול החלום שלי (הילד בבית ספר)
ויש עוד אחד, בחול בספרד ומשם היסטוריה
וואלה היה לי והכרנו בבית ספר הוא אחשלי חברה שלי וכע...
בספרייה כמוך / במרכז יזמות
אנונימית
שנינו נלך נתנגש אחד בשני הוא ירים לי את הספרים סיפור אהבה
וואלה משהו מביך, אני בטח אקיא עליו
יראה אותי בקונצרט
heyy^ חחח
אנונימית
בלג בעומר
אשב בחוץ עם חברות ונדבר עם אנשים בסביבה
והוא יגש לעזור לנו
אשב בחוץ עם חברות ונדבר עם אנשים בסביבה
והוא יגש לעזור לנו
היי אני חייב 5 פרחים למה אני לא יודע איימל שלי פה אז כל אחד פה שיתן לי פרח בבקשה
יראה אותי יושבת לבד בהפסקה בבית ספר ויבוא לשבת איתי
אנונימית
או וואו שלך נשמע מקסים!
בצומת, ירצו שירות, נתאהב ואז יממנו אותי.
החלום שלי קצת סדיסטי אז לא אציין אותו פה למה אנשים יחשבו שאני פסיכופטית
אנונימית
במשחק תכף אנחנו כבר עם עשר ילדים תתכוננו לפחות חמצן באויר.
בהקרנת בכורה של לגו נינג'גו הסרט
מישהו ראה יותר מידי השקר שלך באפריל ^
אבל מסכימה איתך
במועדון גותי
אנונימית
האמת היא... אין לי מושג... אני לא חושב שזה יקרה... אני חושב שזה יקרה אחריי היכרות עמוקה ולא באופן ספונטני
גבמדםמדחבמקחכמקוכנקרעינרעהר מןגהמםהלגךהצמקנטכה קחקמכנוקהוכ 39רו39רםמ3לג3כ 3 3ג33ד
אנונימי
אל תקראו לי אחי - אני לא אח שלכם אני בן יחיד
איזה משהו מביך כזה, אבל כבר הכרתי
אנונימי
בשיעור מדעים הוא ישב מאחורי וצחקנו כל הזמן עכשיו הוא חולה קורונה ואני לא יודעת אם נדבקתי או לא
מסכנון שלי הוא מת בבית צנון מצונן
מסכנון שלי הוא מת בבית צנון מצונן
אני יהיה במועדון שיכורה למוות אז אני אלך לשירותים ויהיה תור ממש ארוך אז אני יכנס לשירותים של הגברים להקיא ואז איזה מישהו יכנס לתא שלי בטעות וינסה לעזור לי ואז נדבר בשירותים ניתחלף במספרים יום אחרי זה אני שוכחת הכל ואז הוא מתקשר ואני שואלת מי זה ולא מבינה ואז הוא מספר על מה שקרה והכל חוזר לי ואנחנו יוצאים לדייט בקופיקס ומטיילים בפארק ומדברים ואז אנחנו ביחד שנתיים. כעבור שנתיים הולכים ביחד לאותו מועדון הוא אומר לי לבוא שנייה לשירותים של הגברים לאותו תא שהקאתי וקורע ברך ולוקח ציטוס איקס עיגול ואומר התינשאי לי אבל יש לו בכיס השני טבעת רגילה ואז אנחנו מתחתנים באמצע נסיעה ברכבת הרים עם הרב. רציני זה מה שאני רוצה.
הוא יהיה מישהו שהאהבה אליו לא תהיה מוסברת בשום צורה וניפגש לגמרי בטעות, במקום הכי פשוט אבל בסיטואציה הכי מוזרה
אני מדמיין אותי בתור נהג אובר מסיע מישהי שיכורה
אף פעם לא חשבתי על זה, זה נראה חי פשוט בא תמיד איך שלא מצפים אז
כשפתחתי לו תדלת של המקלחות בברכה הציבורית בטעות והוא אומר ניתקלח ביחד;) ומשם היסטוריה
אנונימית
וואלה פה בסטיפס
חחח
ניסיתי לשדך אותו ובסוף אנחנו השתדכנו מהגורל
חחח
ניסיתי לשדך אותו ובסוף אנחנו השתדכנו מהגורל
אוקיי אז היה לי בשכבה ידיד, הוא היה בהתנדבות וכנראה שרצו להביך אותו אז לקחו לו את הטלפון והתחילו לשלוח בטח הודעות לאנשים רנדומליים, לא יודעת אם הייתי היחידה
פשוט כל פעם שלחו לי מהמספר שלו הקלטות, כל פעם זה היה קול של מישהו אחר
כמה מהם לקחו את המספר שלי וניסו לדבר איתי (תכלס הייתי בת 16 עושה צחוקים וזורמת, אם היו שולחים לי הודעות בוואצפ היום הייתי תולה את הבן אדם ששלח לי)
וחבר שלי היום שלח לי הודעה, זרמתי, דיברנו צחקנו
ראינו שאנחנו אוהבים את אותה מוזיקה והייתה לנו כימיה טובה
נפגשנו אחרי יום ותוך חודש הפכנו לזוג
היה לי קראש שלא שם עליי והבן זוג שלי פשוט תפס את המקום שלו כי הוא התייחס אליי ממש טוב
באותו יום הקראש הציע לי וסירבתי, סיפרתי לבן זוג שלי שיש שני בנים שאני אוהבת והוא לא ידע שהוא אחד מהם...
רק חיבבתי אותו, אחרי שהחלטנו להפוך את זה לזוגיות אני פשוט עם הזמן התאהבתי בו יותר.
וזאת ההוכחה שלא כל דבר שבא בקלות גם הולך בקלות, כי אנחנו כבר חמש וחצי שנים יחד בקרוב ואנחנו כבר גרים ביחד :)
אשכרה עשו לי מינוסים חחח חחח מישהו פה ממש מקנא
פשוט כל פעם שלחו לי מהמספר שלו הקלטות, כל פעם זה היה קול של מישהו אחר
כמה מהם לקחו את המספר שלי וניסו לדבר איתי (תכלס הייתי בת 16 עושה צחוקים וזורמת, אם היו שולחים לי הודעות בוואצפ היום הייתי תולה את הבן אדם ששלח לי)
וחבר שלי היום שלח לי הודעה, זרמתי, דיברנו צחקנו
ראינו שאנחנו אוהבים את אותה מוזיקה והייתה לנו כימיה טובה
נפגשנו אחרי יום ותוך חודש הפכנו לזוג
היה לי קראש שלא שם עליי והבן זוג שלי פשוט תפס את המקום שלו כי הוא התייחס אליי ממש טוב
באותו יום הקראש הציע לי וסירבתי, סיפרתי לבן זוג שלי שיש שני בנים שאני אוהבת והוא לא ידע שהוא אחד מהם...
רק חיבבתי אותו, אחרי שהחלטנו להפוך את זה לזוגיות אני פשוט עם הזמן התאהבתי בו יותר.
וזאת ההוכחה שלא כל דבר שבא בקלות גם הולך בקלות, כי אנחנו כבר חמש וחצי שנים יחד בקרוב ואנחנו כבר גרים ביחד :)
אשכרה עשו לי מינוסים חחח חחח מישהו פה ממש מקנא
אני כנראה אתקע בו ואפיל אותו או משהו כזה אני ממש רואה את זה קורה
לא יודעת-_-
וואלה בראיון עבודה
יפיל לי את ההמבורגר ואז ירצה לפצות אותי באחד חדש ומשם היסטוריה
אנונימית
הכרנו פה בסטיפס אהבת חיי לעולם ועד
אני מוכן לעשות בשבילה הכל
היינו ביחד חצי שנה פלוס
והפסקנו את הקשר בגלל הלימודים והחיים הפרטיים
מקווה שנחזור להיות מה שהיינו וששום דבר לא דועך
אני מוכן לעשות בשבילה הכל
היינו ביחד חצי שנה פלוס
והפסקנו את הקשר בגלל הלימודים והחיים הפרטיים
מקווה שנחזור להיות מה שהיינו וששום דבר לא דועך
את האקס הכרתי בגיל 13 שהוא היה הילד החדש והביישן שהצטרף לחבורה שלנו 3 שנים של ידידות טובה בינינו ובסוף הסכמתי לו כי התחלתי גם להרגיש משהו והוא התוודה מהמבט הראשון שראה אותי התאהב בי וגם ידעתי את זה ו6 שנים היינו ביחד..
עם הבן זוג החדש הכרנו בפייסבוק האמת סתם היינו מדברים לא היה מחמיא לא כלום לא מרמז חשבתי נישאר סתם ידידים להתכתבות ולא מעבר פחדתי לפתח אליו רגש לא ידעתי אם לו יש כלפיי בכלל
בסוף החלפנו מספרים כי רצה לשלוח לי סטיקרים מצחיקים בווצאפ משם אחרי חודש וחצי של התכתבויות בלי סוף מהבוקר עד הלילה , הציע להזמין אותי לעל האש עם החברים שלו (גם הוא היה ביישן לא ידעתי אם הוא בעניין שלי) ופיתחתי רגש אליו היינו ביחד מסתובבים דאג לי מאוד ובסוף ערב אחד התנשקנו ונהיינו זוג :) וגילינו שזה ממש הדדי
עם הבן זוג החדש הכרנו בפייסבוק האמת סתם היינו מדברים לא היה מחמיא לא כלום לא מרמז חשבתי נישאר סתם ידידים להתכתבות ולא מעבר פחדתי לפתח אליו רגש לא ידעתי אם לו יש כלפיי בכלל
בסוף החלפנו מספרים כי רצה לשלוח לי סטיקרים מצחיקים בווצאפ משם אחרי חודש וחצי של התכתבויות בלי סוף מהבוקר עד הלילה , הציע להזמין אותי לעל האש עם החברים שלו (גם הוא היה ביישן לא ידעתי אם הוא בעניין שלי) ופיתחתי רגש אליו היינו ביחד מסתובבים דאג לי מאוד ובסוף ערב אחד התנשקנו ונהיינו זוג :) וגילינו שזה ממש הדדי
אנונימית
באותו הנושא: