72 תשובות
אפשר לקחת לאימוץ או משהו
למה זה מרגיש ספאם אחד רצינייי
בכל אופן אם זה אמיתי, היא וההורים שלה לא רוצים לעשות: שזה הכי טוב- הם לקחו בחשבון את כל מה שנלווה לזה ובטוח יעזרו.
בכל אופן אם זה אמיתי, היא וההורים שלה לא רוצים לעשות: שזה הכי טוב- הם לקחו בחשבון את כל מה שנלווה לזה ובטוח יעזרו.
שואל השאלה:
כן אבל איך אני אמור לחיות עם ילד שאני בעצמי פאקינג ילד
כן אבל איך אני אמור לחיות עם ילד שאני בעצמי פאקינג ילד
אנונימי
דפקת ונדפקת
שואל השאלה:
^השתמשתי בקונדום :) לא יודע איך זה קרה אבל היא בהריון
^השתמשתי בקונדום :) לא יודע איך זה קרה אבל היא בהריון
אנונימי
ההורים שלה מאוד עיוורים למצב... היא בת 14 ואתה בן 15, הילד לא יוכל לגדול אצלכם והוא יישלח לבית אומנה, שם הסיכויים גדולים שהוא יסבול. ממליץ שתשכנע אותם לשקול הפלה בכל זאת.
איך לא ראיתה שקונדום קרוע או משהו ?
ספאם? 0.0
נ.ב.
ספאם מעניין p:
נסיון נחמד (:
נ.ב.
ספאם מעניין p:
נסיון נחמד (:
אני חייב להוסיף שאלה, מה עושים אם לא רוצים שההורים ידעו???
אנונימי
מי אמר שזה ממך
חהחהחהחחההחה
חהחהחהחחההחה
איך לעזאזל זה קרה , אבל ככה או ככה התינוק לא נשאר אצלכם , פעם הבאה תחשבו לפני שאתם עושים משהו
ההורים חייבים לדעת וכמה שיותר מהר תשכנע אותה לעשות הפלא ואם היא ממש לא מסכימה לא ממש יהיה לה ברירה חוץ מלשלוח לאימוץ
אולי הילד פשוט יגדל אצל ההורים שלה ולא יסבול באומנה
החששות שלך להיות אבא בגיל 15 הן מובנות לחלוטין! אבל אחרי הכל זה הגוף שלה והיא מחליטה, זה כן לא פייר לצד שלך ואני ממליצה לך לנסות לשכנע אותה ואת ההורים שלה שתעשה הפלה ואם זה לא עובד אז תפנה להורים שלך שיעבירו לגורם בכיר יותר. עם כמה שזה מסובך וקשה זה הכרחי
אנונימית
אני דיי בטוחה שזה לא ספאם למה שהוא ישקר לגבי זאת בכל מקרה בהצלחה :/
אם ההורים שלה לא רוצים לעשות הפלה הם כנראה ידאגו לילד..
רגע מה.
איזה הורים שפויים יתנו לילדה בת *14* ללדת תינוק?
למה הסיפור הזה לא נשמע לי הגיוני?
ספאם?
וחוץ מזה למה לעזאזל שכבת בגיל 15 ואתה דתי?
ואל תגידו דברים כמו אימוץ או אומנה כי זה לא הגיוני בשום מצב ללדת בגיל 14.
איזה הורים שפויים יתנו לילדה בת *14* ללדת תינוק?
למה הסיפור הזה לא נשמע לי הגיוני?
ספאם?
וחוץ מזה למה לעזאזל שכבת בגיל 15 ואתה דתי?
ואל תגידו דברים כמו אימוץ או אומנה כי זה לא הגיוני בשום מצב ללדת בגיל 14.
ההורים שלה יכולים לגדל אותו בעיקר אם הם לא רוצים הפלה
אפשר להגיד לילד שהאמא היא אחותו, יש מקרים של אחים בהפרש של 15 שנים ואני חושבת שהיו מקרים כאלה כבר
בכל מקרה תדבר איתם עד שתהיו רגועים ותחליטו מה יקרה עם ההיריון
אפשר להגיד לילד שהאמא היא אחותו, יש מקרים של אחים בהפרש של 15 שנים ואני חושבת שהיו מקרים כאלה כבר
בכל מקרה תדבר איתם עד שתהיו רגועים ותחליטו מה יקרה עם ההיריון
אנונימית
יש סיכוי ענק שאני מכיר אתכם?!??
אנונימי
אמרת שהשתמשתם בקונדום וגם הבנתי שזה היה פעם אחת
לא חושבת שזה הגיוני שהיא נכנסה להריון אם מה שאמרת !!
ואם זה כן אמיתי המקרה עדיף שלא תעשה הפלה ומקווה שההורים שלה יעזרו לה
לא חושבת שזה הגיוני שהיא נכנסה להריון אם מה שאמרת !!
ואם זה כן אמיתי המקרה עדיף שלא תעשה הפלה ומקווה שההורים שלה יעזרו לה
איזה אידיוט אתה 3>
ההחלטה הכי טובה שעשיתי בנתיים זה לא לעשות הפלה,כמובן כל אחת מחליטה מה שטוב *לה* זה הגוף שלה וגם ההורים שלה לא יכולים להחליט כרגע. תשבו לשיחה עם ההורים שלך ושלה ואיתה
אנונימית
אתם מהמרכז???
אנונימי
אל תז*ן לפני גיל 18 זה מה שיש לי לומר לך.
באמת הדור הזה מדורדר אני שמעתי על מישהו בן 12 שכבר עשה ס*ס
כאילו מה תתאפקו עד גיל 18 אני חושבת שלפני גיל 18 לא מתאים לעשות את זה.
זה שייך למבוגרים תחשוב זה עניין של יש מצב שיהיה לך ילד!! כשאתה בעצמך פאקינג ילד!!!
באמת הדור הזה מדורדר אני שמעתי על מישהו בן 12 שכבר עשה ס*ס
כאילו מה תתאפקו עד גיל 18 אני חושבת שלפני גיל 18 לא מתאים לעשות את זה.
זה שייך למבוגרים תחשוב זה עניין של יש מצב שיהיה לך ילד!! כשאתה בעצמך פאקינג ילד!!!
אנונימית
אויש ,בכל מיקרה מזל טוב דארלינג, אבא שלי גם ילד בעצמו אז לא מבינה איך הוא שורד אותנו אבל בכל מיקרה אני בטוחה שתצליח, אל תעזוב אותה ואת התינוק .
חח זה ממש נשמע לי ספאם
אנונימית
^^^^ איזה מגזים אתה.
שואל השאלה:
לא שאלתי את השאלה בשביל שתעבירו לי שיעורי חינוך ומוסר, טעויות קורות וצריך ללמוד מהן אבל אתם לא במקום לחנך אותי, שאלתי שאלה ואם אין לכם איך לענות אני מבקש שלא תענו.
לא שאלתי את השאלה בשביל שתעבירו לי שיעורי חינוך ומוסר, טעויות קורות וצריך ללמוד מהן אבל אתם לא במקום לחנך אותי, שאלתי שאלה ואם אין לכם איך לענות אני מבקש שלא תענו.
אנונימי
אני מכיר אתכם
אנונימי
אתם מהמרכז?
אנונימי
הכול לטובה :)
אין באמת מה לענות לך באמת אתה חושב שאם כל ילדי סטיפס יגידו לך להפיל את התינוק תקשיב לנו?
אתה אשכרה מתייעץ אתנו על הפלה...
לך עם חברה שלך תלכו לרב ופסיכולוג תתיעצו קחו החלטה ביחד
אתה אשכרה מתייעץ אתנו על הפלה...
לך עם חברה שלך תלכו לרב ופסיכולוג תתיעצו קחו החלטה ביחד
אנונימית
שואל השאלה:
לא מתיעץ לגבי הפלה זה לא שאני בהריון
לא מתיעץ לגבי הפלה זה לא שאני בהריון
אנונימי
אבל תענה אחי
אנונימי
^^^הבנת הנקרא.
הוא לא מתייעץ לגבי הפלה, הוא מבקש עצות מה לעשות
הוא לא מתייעץ לגבי הפלה, הוא מבקש עצות מה לעשות
מצחיק שכתבת שאתה ילד בעצמך בזמן שאתה עושה טררם טררם במיטה
תענה לי מאיפה אתם?!?
אנונימי
אז מה אתה רוצה שנגיד לך?
הכל טוב יהיה בסדר רק תחליף טיטולים יום יום בגיל 15 סבבה לגמרי.
הכל טוב יהיה בסדר רק תחליף טיטולים יום יום בגיל 15 סבבה לגמרי.
אנונימית
מסכן הילד הרגתם אותו עם התשובות שלכם זה יותר גרוע ממה שקרה
זה ספאם? כי אם כן לא מצחיק
זה בדיוק הסיבה למה ילדים לאא אמוריםם לקיםם יחסיי מיןן!!! מה חשבתם לעצמכם שקיימתם יחסים?! תעברו רב רב ותיראו מה הם אומרים.
כבר התקשרתי למוקד הוא יטפל בזה
^איך אנשים מתים על לדחוף את האף שלהם. למה שתעשי את זה? מישהו ביקש?
אנונימית
חמאת בוטנים
כנראה שההורים שלה יגדלו את הילד.
מן הסתם שהוא בן ה-15 לא יהיה עצמאי בתור אבא.
כנראה שההורים שלה יגדלו את הילד.
מן הסתם שהוא בן ה-15 לא יהיה עצמאי בתור אבא.
איך הם לא ידעו בדיוק? לא יהיה לה בטן וגם לא יהיה לה תינוק אחרי 9 חודשים.
לא חשבת על זה?
לא חשבת על זה?
כל הכבוד לחברה שלך ולהורים שלה שהיא לא מפילה את התינוק!
אתה צריך לקחת אחראיות על המעשים שלך
אתה צריך לקחת אחראיות על המעשים שלך
אנונימית
אני מאמין שאם ההורים שלה אמרו לא לעשות הפלה זה אומר שהם יעזרו לכם להגדל אותו
בכל מקרה, אם זה אמיתי.
הפלה זו בכלל לא אופציה כי זה רצח.
ואתה כן אמור לשאת בתוצאות, אבל נראה שעדיף שהילד יגדל עם ההורים של האמא כי הילד חייב לחיות עם האמא לפחות שנה (בשביל התפתחות בריאה).
בקיצור תעשה מה שההורים שלה מחליטים. וכן, אתה אבא.
הפלה זו בכלל לא אופציה כי זה רצח.
ואתה כן אמור לשאת בתוצאות, אבל נראה שעדיף שהילד יגדל עם ההורים של האמא כי הילד חייב לחיות עם האמא לפחות שנה (בשביל התפתחות בריאה).
בקיצור תעשה מה שההורים שלה מחליטים. וכן, אתה אבא.
איזה תשובות מגעילות יש כאן. דבר ראשון, זה שמאשימים אותך זה כבר אומר שהם ממש לא בוגרים ועדיין לא הבינו שיש מצבים ובעיות בחיים שנקלעים אליהן לא באשמתנו. דבר שני, זה לא הגיוני בשום צורה שתגדלו תינוק, אין שום סיבה שתאפשר להורים שלה להרוס לך את הילדות ולילד שלכם את החיים. אין להם שום זכות להתערב, לא הם אלו ההורים של הילד. דבר שלישי, נכון שזה גוף האישה אבל גם לך יש חלק כאן, וגם לך יש כאן אמירה ומקום. אין שום סיבה נורמלית שהיא תחליט עלייך לגדל ילד, זה לא הגיוני בשום צורה. תדבר איתה על זה ותשכנע אותה לעשות הפלה, אחרת היא דופקת גם את עצמה וגם את הילד, וגם אותך. אם היא לא מוכנה, אין סיבה שתגדל איתה את הילד, יש לך זכות להחליט בדיוק כמוהה, ואם אתה לא מעוניין לגדל אותו אתה לא חייב. אתה יכול לעזוב אותה (זאת אשמתה שהיא בוחרת להשאיר את הילד), או שתמצאו פיתרון אחר.
לכל אלה שאומרים שזאת גם אשמתך ולך גם יש חלק אז אתה חייב לגדל את הילד, אז ממש לא. כי כמו שאתה אומר, אתה קיימת יחסים מוגנים ונהגת באחריות, חוץ מזה שגם מבחינתך יש פיתרון למצב - הפלה. אם היא בוחרת שלא לקחת את הפיתרון הזה, זאת האחריות הבלעדית שלה, והיא צריכה לשאת בתוצאות.
מקווה שהכל יסתדר בשבילך. אתה לא אבא, הכל בסדר.
לכל אלה שאומרים שזאת גם אשמתך ולך גם יש חלק אז אתה חייב לגדל את הילד, אז ממש לא. כי כמו שאתה אומר, אתה קיימת יחסים מוגנים ונהגת באחריות, חוץ מזה שגם מבחינתך יש פיתרון למצב - הפלה. אם היא בוחרת שלא לקחת את הפיתרון הזה, זאת האחריות הבלעדית שלה, והיא צריכה לשאת בתוצאות.
מקווה שהכל יסתדר בשבילך. אתה לא אבא, הכל בסדר.
אנונימי
אי אפשר להחזיר את מה שהיה, נכון שזה מעשה לא אחראי בכלל וגם באמת אל תעשו את זה לפני גיל 18 כי זה אשכרה ילד וזה מעשה כל כך לא אחראי.
אני חושבת שכן תביאו את הילד כי אסור להפיל רק במקרים מאד מאד חריגים, יהיה לכם קשה אבל ההורים שלכם כנראה יעזרו איך שזה נשמע, ובהתחלה יהיה לכם קשה להכיל את זה אבל אני חושבת שבסוף אתם לא תצטערו.
שתדע שבסופו של דבר כל אחד שהביא ילד לעולם לא משנה אם רצו או לא הם לא התצטערו, זה מתנה ענקית נכון שהיא לא באה בזמן שרצית ובתנאים שהיית רוצה אבל לא תצטערו על זה
אני חושבת שכן תביאו את הילד כי אסור להפיל רק במקרים מאד מאד חריגים, יהיה לכם קשה אבל ההורים שלכם כנראה יעזרו איך שזה נשמע, ובהתחלה יהיה לכם קשה להכיל את זה אבל אני חושבת שבסוף אתם לא תצטערו.
שתדע שבסופו של דבר כל אחד שהביא ילד לעולם לא משנה אם רצו או לא הם לא התצטערו, זה מתנה ענקית נכון שהיא לא באה בזמן שרצית ובתנאים שהיית רוצה אבל לא תצטערו על זה
אנונימי זה לא הגיוני בשום צורה שהוא ישכנע אותה לרצוח את התינוק שלהם
מה קרה ל"גוף שלה בחירה שלה" ו"גברים לא יכולים להתערב בהפלות"?
מה קרה ל"גוף שלה בחירה שלה" ו"גברים לא יכולים להתערב בהפלות"?
אנונימית
אסור לעשות הפלה
תביאו את הילד לעולם. אתה בחרת לשכב איתה וכך בחרת גם להתחתן איתה.
מין רק אחרי הנישואים.
תביאו את הילד לעולם. אתה בחרת לשכב איתה וכך בחרת גם להתחתן איתה.
מין רק אחרי הנישואים.
אם אתם דתיים אז אני מבינה אתכם כי לפי הדת הפלה זה אסור כי זה נקרא רצח
דבר ראשון אתה צריך לדבר איתה , היא בטח לחוצה מזה , ובטח שאתם רק ילדים , ואתם לא יכולים לגדל ילד כשאתם חסרי כסף , עוד בבית ספר וכל זה , יש משפחות אמנה והכל , אל תדאג
אבל אולי גם תוכלו לגדל אותו מי יודע , קחו עזרה מההורים שלכם
דבר ראשון אתה צריך לדבר איתה , היא בטח לחוצה מזה , ובטח שאתם רק ילדים , ואתם לא יכולים לגדל ילד כשאתם חסרי כסף , עוד בבית ספר וכל זה , יש משפחות אמנה והכל , אל תדאג
אבל אולי גם תוכלו לגדל אותו מי יודע , קחו עזרה מההורים שלכם
או שתפילו בצער רב כי להוליד בגיל קטן כזה יכול להיות שהיא לא תצא מזה בשלום זה מסוכן וגם אין לכם איך לגדל אותו או שתפילו או שתשלחו לאימוץ..
מרחמת עלייך תשכנע אותה לעשות הפלה , מה הנורים שלה מטומטמים שהם לא רוצים שהיא תעשה הפלה? ודרך אגב איך הם הגיבו שגילו ואיך גיליתם בכלל?
אל תשכנע אותה לעשות הפלה!
הפלה זה רצח! בגלל טרגדיה של מין לפני הנישואים לא צריך לרצוח!
הפלה זה רצח! בגלל טרגדיה של מין לפני הנישואים לא צריך לרצוח!
זהירות! גם הפלה זה מסוכן בגיל הזה במיוחד, הרבה נשים שעשו הפלה לא יכולות ללדת ילדים בגלל ההפלה, במיוחד אם הן נערות
-בננה- הם הורים חכמים שלא רוצים שירצחו את הנכד שלהם
-בננה- הם הורים חכמים שלא רוצים שירצחו את הנכד שלהם
אנונימית
אין לי כח
בהצלחה בחיים
מזל טוב
בהצלחה בחיים
מזל טוב
סתם שאלה (לא ככ קשורה) איך ההורים שלך הגיבו לזה ? כי אני וחברה שלי רוצים לשכב ואנחנו מפחדים שההורים יגלו
שיבקשו אולי רשות מהרב
אולי שיבדקו אם זה בכלל ממך או אונס או משהו כי הרי היית עם קונדום
אולי שיבדקו אם זה בכלל ממך או אונס או משהו כי הרי היית עם קונדום
רק שתדעו שקונדום לא מונע מאה אחוז,זה כן אמצעי מניעה אבל לא לגמרי
אנונימית
בגלל זה לא שוכבים. ואעלק דתיים
אנונימית
מה אעלק דתיים אסור להם להיות דתיים?
אם השתמשתם בקונדום אז בכל מקרה עדיף לדרוש בדיקת אבהות למה לך תדע.
דבר שני, אתה לא בדיוק חייב להיות חלק מהחיים של הילד. זה כמובן מאוד לא נחמד אבל אם זה מוקדם לך מדי אתה יכול לחכות כמה שנים ואז לחזור (אם היא לא רוצה להפיל, אתה לא חייב להיות שם). אבל עדיף שתחזור כשאתה מרגיש מוכן. אל תנטוש את הילד שלך
דבר שני, אתה לא בדיוק חייב להיות חלק מהחיים של הילד. זה כמובן מאוד לא נחמד אבל אם זה מוקדם לך מדי אתה יכול לחכות כמה שנים ואז לחזור (אם היא לא רוצה להפיל, אתה לא חייב להיות שם). אבל עדיף שתחזור כשאתה מרגיש מוכן. אל תנטוש את הילד שלך
רסק לה גלולת היום שאחרי בשייק פירות.
סתם זה לא חוקי מבלי ידיעתה, אל תעשה את זה.
סטיפס אל תחסמו אותי בבקשה קצת הומור שחור
סתם זה לא חוקי מבלי ידיעתה, אל תעשה את זה.
סטיפס אל תחסמו אותי בבקשה קצת הומור שחור
הם לא דתיים אם הם שוכבים לפני חתונה. זה עאלק דתיים
אנונימית
קודם כול תירגע תהיה שם לצידה ותתמוך בה וזה ממש חמוד דרך אגב
אמ מה
אחי אם זה לא ספאם תדע שזה לא חוקי
אחי אם זה לא ספאם תדע שזה לא חוקי
אנונימית
גם היא* רוצה להשאיר את התינוק? תבדוק את זה כי זה לא נשמע הגיוני שילדה בת 14 תרצה ללדת תינוק
קודם כל, תרגע. זה שחברתך נכנסה להיריון אומר שאלוקים רצה שהיא תלד ילד יהודי, וזה דבר טוב. הפלה זה אומר לקחת את הילד שאמור היה להיוולד ולהרוג אותו! זו עבירה ממש חמורה. תסכרו שאתם כבר בהחלט בגיל המתאים להביא ילדים. כך גם מומלץ בגמרא במסכת קדושין, להביא ילדים לעולם בגיל 14. אני מברך אותך!
אנונימי
הדור הזה כזה דפוק אמא
אל תשאיר ילד בלי אבא פשוט תשב תחשוב על זה ותשאל את ההורים שלך מה לעשות
באותו הנושא: