45 תשובות
נכון
נכון
כן
יאפ גם אני שמתי לב וכל היום אני אוכלת כי זה מרעיב אותי
די כן...
אוכל זה חלק גדול מהחיים אוכל גם עושה מצב רוח
כנראה זה משהו שמעסיק הרבה מהמשתמשים פה ואין מקום אחר לשאול..
אם זה כזה מפריע לך תמחקי את האפליקציה זה האופציה היחידה שאני יכול לחשוב עליה
כן, אבל גם 90 אחוז מהאתר זה שאלות על מעלה מוריד ומה אנשים נמשכים אליו
איזה חופרים נמאס כבר
איזה חופרים נמאס כבר
אני לא מבינה מה הבעיה בזה
אני אחת מאלה ששואלות את זה אני בתוך הפרעת האכילה ואני גאה בך שיצאת מזה אבל אני לא יכולה להפסיק..
אם כבר אז 90 אחוז מהאתר זה שאלות על הקורונה ועל מתנגדי החיסונים ודברים כאלה
אז כל האתר ישתנה בשבילך כן
אנונימי
אני אצא רעה עכשיו ויהיה לי מינוסים אבל
אוכל שה שגרה של כל בן אדם אי אפשר לחיות ללא אוכל,
אנשים לא יכולה להפסיק לשאול על זה כי בסטיפס שואלים אנשים אנונימים שאין מי שיענה לו
לא חושבת שצריך להפסיק לשאול על אוכל פשוט אל תכנסי וזהו
אוכל שה שגרה של כל בן אדם אי אפשר לחיות ללא אוכל,
אנשים לא יכולה להפסיק לשאול על זה כי בסטיפס שואלים אנשים אנונימים שאין מי שיענה לו
לא חושבת שצריך להפסיק לשאול על אוכל פשוט אל תכנסי וזהו
אנונימית
זה עוד בסדר, יש פה שאלות הרבה יותר גרועות מעל סתם אוכל
מזדהה איתך רק שאני לא החלמתי עדיין
אנונימית
לא, כנראה את לא יודעת מה זה 90 אחוז.
יש הרבה שאלות, אבל ממש לא 90 אחוז.
חוץ מזה את אומרת את זה כאילו אנחנו חייבים לך משהו.
אני מצטערת שזה עושה לך טריגר.
אבל אני לא אמנע לשאול שאלות שלי אישית חשובות.
את יכולה לנסות להפסיק להיות באתר.
יש הרבה שאלות, אבל ממש לא 90 אחוז.
חוץ מזה את אומרת את זה כאילו אנחנו חייבים לך משהו.
אני מצטערת שזה עושה לך טריגר.
אבל אני לא אמנע לשאול שאלות שלי אישית חשובות.
את יכולה לנסות להפסיק להיות באתר.
שואל השאלה:
אנונימית ומיס שנאה
אבל הבעיה לא על אלו ששואלים שאלות נורמליות
הבעיה על אלו שרושמת "אכלתי היום רק פריכית אחת וכפית קוטג, אני שמנה?"
אנונימית ומיס שנאה
אבל הבעיה לא על אלו ששואלים שאלות נורמליות
הבעיה על אלו שרושמת "אכלתי היום רק פריכית אחת וכפית קוטג, אני שמנה?"
אנונימית
לא ממש..
יש חופש דיבור, זה לא עובר על חוקי האתר
תתמודדי או שתצאי
תתמודדי או שתצאי
אנונימי
שואל השאלה:
^^אני מבינה לגמרי איך הם מרגישים
אבל זה שאלות שהן יודעות עליהן את התשובה, אז בשביל מה לשאול וסתם לעשות רע לבנות אחרות?
למשל ראיתי פה לפני חודש בערך מישהי ששאלה "זה בסדר שלא אכלתי היום כלום?" (היא שאלה את זה בלילה מאוחר)
היא יודעת טוב מאוד את התשובה ולא מצפה שנגיד לה שזה בסדר
^^אני מבינה לגמרי איך הם מרגישים
אבל זה שאלות שהן יודעות עליהן את התשובה, אז בשביל מה לשאול וסתם לעשות רע לבנות אחרות?
למשל ראיתי פה לפני חודש בערך מישהי ששאלה "זה בסדר שלא אכלתי היום כלום?" (היא שאלה את זה בלילה מאוחר)
היא יודעת טוב מאוד את התשובה ולא מצפה שנגיד לה שזה בסדר
אנונימית
נכון שואלים פה שאלות שיודעים את התשובות אליהן וזה פשוט מפגר
שואל השאלה:
^אני מנסה לגלות רגישות ואני גם עונה להן על השאלות אם באותו הרגע אני מסוגלת נפשית
אבל זה כבר נהיה מוגזם
כי חוץ ממני הן גורמות להמון בנות פה באתר להרגיש רע אם מה שהן אוכלות אפילו שזה לא הרבה
^אני מנסה לגלות רגישות ואני גם עונה להן על השאלות אם באותו הרגע אני מסוגלת נפשית
אבל זה כבר נהיה מוגזם
כי חוץ ממני הן גורמות להמון בנות פה באתר להרגיש רע אם מה שהן אוכלות אפילו שזה לא הרבה
אנונימית
כן
תתנו לי פרח פליז
שקרן אין אפילו קטגוריה של אוכל
נ.ב תביא לי פרח
כן זה עושה טריגרים וזה בלתי
חד משמעית
חד משמעית
אני לא רואה בעיה עם זה, אנשים רוצים לדעת אם הם אוכלים טוב...
היי,רוב מי ששואל את זה נמצא עמוק בתוך הפרעות אכילה.
לא חושבים על מה השאלה תעשה לאחרים,לא חושבים על שום דבר חוץ מהמחשבות הטורדניות על האוכל והקלוריות.
המחלה פשוט "מחייבת" אותם לעשות את זה לפעמים..זה בלתי נשלט..
מבטיחה לך שאף אחד לא עושה את זה בכוונה,אני מבינה שקשה לך,תנסי להבין שגם להם קשה ולהתייחס בחמלה..
לגמרי מבינה שזה מטרגרר-תעשי מה שטוב לך,או לא להכנס לשאלות או באמת לא להיות באתר.
הבריאות יותר חשובה !
לא חושבים על מה השאלה תעשה לאחרים,לא חושבים על שום דבר חוץ מהמחשבות הטורדניות על האוכל והקלוריות.
המחלה פשוט "מחייבת" אותם לעשות את זה לפעמים..זה בלתי נשלט..
מבטיחה לך שאף אחד לא עושה את זה בכוונה,אני מבינה שקשה לך,תנסי להבין שגם להם קשה ולהתייחס בחמלה..
לגמרי מבינה שזה מטרגרר-תעשי מה שטוב לך,או לא להכנס לשאלות או באמת לא להיות באתר.
הבריאות יותר חשובה !
מצטערת זה לא בעיה של אף אחד
אנשים לא יפסיקו לשאול על זה בשבילך
והשאלות של ה"אכלתי מספיק?" ודברים בסגנון רובן שאלות שאנשים עם הפרעות אכילה בעצמם ששואלים אותן
אנשים לא יפסיקו לשאול על זה בשבילך
והשאלות של ה"אכלתי מספיק?" ודברים בסגנון רובן שאלות שאנשים עם הפרעות אכילה בעצמם ששואלים אותן
שואל השאלה:
נחמדה מאוד^^
את מקסימה, תודה על תשובה הגיונית מתוך 40 שיוצאות עלי-_-
נחמדה מאוד^^
את מקסימה, תודה על תשובה הגיונית מתוך 40 שיוצאות עלי-_-
אנונימית
שואל השאלה:
למה הכל תפוס^^
זה לא רק בשבילי!! זה עוד בשביל *המון* בנות ואפילו בנים שמרגישים רע עם עצמם אחרי שהם רואים שאלה כזאת.
למה הכל תפוס^^
זה לא רק בשבילי!! זה עוד בשביל *המון* בנות ואפילו בנים שמרגישים רע עם עצמם אחרי שהם רואים שאלה כזאת.
אנונימית
יש אנשים שהם בהשמנת יתר וחייבים להתחיל להרזות ובשביל זה הם שואלים אם הם אוכלים טוב
בכיףף מקווה שעזרתי
שוב,לגמרי מבינה,קשה לראות את השאלות האלה..
דרך אגב,למה שכתבת רק עכשיו שמתי לב..
ברור שהן יודעת שזה לא בסדר נגיד לא לאכול כל היום,תחשבי שהן צריכות את התשומת לב הזאת מהאתר,שפה זה אנונימי,שהן יכולות לחשוף דבר קשה שעל הלב שלהן וכנראה אף אחד לא יודע..
וגם לפעמים,לצערי הרב,הם צריכים את האישור הזה שהם עושים משהו לא בסדר,להרגיש חולים..
שוב,לגמרי מבינה,קשה לראות את השאלות האלה..
דרך אגב,למה שכתבת רק עכשיו שמתי לב..
ברור שהן יודעת שזה לא בסדר נגיד לא לאכול כל היום,תחשבי שהן צריכות את התשומת לב הזאת מהאתר,שפה זה אנונימי,שהן יכולות לחשוף דבר קשה שעל הלב שלהן וכנראה אף אחד לא יודע..
וגם לפעמים,לצערי הרב,הם צריכים את האישור הזה שהם עושים משהו לא בסדר,להרגיש חולים..
אבל לא הבנתי מה הבעיה זה לא אשמת מי ששואל את השאלות האלה שיש לך הפרעות אכילה כל דבר עושים סיפור אז אל תכנסי יאללה
סטיפס הוא אתר *ציבורי* משמע כל אחד יכול לשאול מה שבאלו ולא פתאום איזה מישהי שאומרת שיש לה הפרעות אכילה יכולה לשנות את האתר זה מעצבן אותי יאללה
סטיפס הוא אתר *ציבורי* משמע כל אחד יכול לשאול מה שבאלו ולא פתאום איזה מישהי שאומרת שיש לה הפרעות אכילה יכולה לשנות את האתר זה מעצבן אותי יאללה
אנונימית
שואל השאלה:
^^נחמדה מאוד
תודה רבה כי קצת גרמת לי להבין מאיפה זה נובע אצלהם
אולי אני באמת פשוט אתנתק מהאתר לזמן הקרוב..
ואנונימית, תחפשי מישהו אחר לריב איתו
יום טוב לכולם3>
^^נחמדה מאוד
תודה רבה כי קצת גרמת לי להבין מאיפה זה נובע אצלהם
אולי אני באמת פשוט אתנתק מהאתר לזמן הקרוב..
ואנונימית, תחפשי מישהו אחר לריב איתו
יום טוב לכולם3>
אנונימית
בכיף
מקווה שזה יעזור לך!
יום מקסים❤
מקווה שזה יעזור לך!
יום מקסים❤
כן אני גם סוג של מחלימה וזה קצת מפריע לי כי אני שמה לב שיש אנשים שמאבחנים את עצמם להפרעות אכילה וצוחקים על אנורקסיות והרבה דברים כאךה
^^^^ צודקת לכל אחד מותר לשאול מה שבאלו באתר הזה
לא ממש שמתי לב, יותר שמתי לב שיש הרבה שאלות מיניות
אנונימית
אם אני אוסיף טריגר ואכתוב בתיאור את השאלה זה לא יטגרר אותך ?
אנונימית
שואל השאלה:
^אני ממש אודה לך אם תעדי את זה
^אני ממש אודה לך אם תעדי את זה
אנונימית
סבבי
אנונימית