תשובה אחת
כשהגוף במנוחה ולא זז הדם "עומד", ומה שקורה זה שחלקים בגוף כמו רגליים או ידיים "נרדמים" - אין מספיק זרימת דם אליהם
לא יןדעת אם זו הסיבה אבל יכול להיות שזה בקטנה ואתה סתם נלחץ
אם זה באמת חריג תלך לרופא
לא יןדעת אם זו הסיבה אבל יכול להיות שזה בקטנה ואתה סתם נלחץ
אם זה באמת חריג תלך לרופא
באותו הנושא: