תשובה אחת
כשהגוף במנוחה ולא זז הדם "עומד", ומה שקורה זה שחלקים בגוף כמו רגליים או ידיים "נרדמים" - אין מספיק זרימת דם אליהם
לא יןדעת אם זו הסיבה אבל יכול להיות שזה בקטנה ואתה סתם נלחץ
אם זה באמת חריג תלך לרופא