7 תשובות
אני בטוחה שזה יבאס לו את היום

נו באמת
מן הסתם שזה יעלה- בת
מעלהה!!!!!
וטיפ קטן לחיים
רוב הבנים לא מקבלים מחמאות אף פעם כי זה תמיד מביך שבן יחמיא לבן, אז כל מחמאה שבן מקבל מעלה בטירוף
האמת זה מאד נדיר שבת מחמיאה לבנים ולדעתי זה עושה להם טוב בלב כמו לכל בנאדם
שואל השאלה:
תודהה
וכן הוא ממש נחמד אליי רציני:))
אנונימית
יאא!! איזה מתוק הוא
בהצלחה לך
שואל השאלה:
סבבה.
אני אחמיא לו בהדמנות על העיניים שלו!!
גם לפני כמה ימים אמרתי לו שאני בטוחה שהוא יצליח במשהו הוא כתב לי תודה עם לב חום, מודה זה ריגש אותי.
אנונימית