8 תשובות
שואל השאלה:
שתיתי קולה ואני סטרילי והיא יודעת ובכל זאת ביקשה שלוק אז נתנתי לה כבר הכל
שתיתי קולה ואני סטרילי והיא יודעת ובכל זאת ביקשה שלוק אז נתנתי לה כבר הכל
אנונימי
חבר שלה מנשק אותה מחבק אותה וכולי והכל לך לא יוצא מזה כלום אפילו לא תודה רק תביא וזהו אל תהיה פראייר..
אל תביא לה אם היא מתנהגת בצורה כזאת ומנצלת אותך כי היא יודעת שלא תתנגד.
תעמוד על שלך
תעמוד על שלך
אז תגיד לה שחבר שלה יקנה לה אל תהיה פראייר
הפתרון זה לא להסתובב בחברתם
ואם אתה מסתובב אל תקנה כשאתה לידם
ואם אתה מסתובב אל תקנה כשאתה לידם
אנונימי
שואל השאלה:
הם לא איתי אבל היא כל זמן רואה אותי עם חטיף ומבקשת
הם לא איתי אבל היא כל זמן רואה אותי עם חטיף ומבקשת
אנונימי
תלך שהם לא איתך ובכלל אתה לא צריך חבר שקר ומבולבל ומתוסבך תמצא עוד חברים שהם אמיתיים ותשים עליה פס לא יוצא לך מזה כלום בשבילך אומר
היא מבקשת ממך כל הזמן כי היא יודעת שאתה לא יודע איך להתנגד ושאתה ביישן.
כלל שתמשוך את זה יותר ותגיד לה דברים כמו "לא נו", ואז היא תגיד משהו ואתה תוותר לה ותיתן לה, המצב יהפוך להיות גרוע יותר.
אתה צריל להפסיק את זה בפעם אחת ולתת לה הרגשה רעה בשביל שהיא תבין לעתיד.
פעם הבאה שהיא באה אלייך לא משנה מה אתה עושה באותו הרגע פשוט תגיד לה "לא תקני לעצמך" ותלך ישר. אל תשאר שם ואל תתן לה לענות.
ושאתה אומר לה את זה או משהו בסגנון אז תגיד את זה מהר, חזק, ברור והחלטי. אם תתמעמע ותגיד רת זה בצורה שמזמינה תשובה זה לא ייגמר.
פשוט תלך כיאילו אתה חייב להספיק לאיפשהו ושבידיוק באת לעשות את זה ואל תתסתכל עלייה אפילו.
ובקשר לחבר הזה שלך, אל תיהיה נחמד אליו אם הוא מתנהג אלייך רע.
אתה לא חייב לנתק איתו קשר או וואט אבר אבל אל תיתן לאנשים למתוח את הגבולות שלך.
כלל שתמשוך את זה יותר ותגיד לה דברים כמו "לא נו", ואז היא תגיד משהו ואתה תוותר לה ותיתן לה, המצב יהפוך להיות גרוע יותר.
אתה צריל להפסיק את זה בפעם אחת ולתת לה הרגשה רעה בשביל שהיא תבין לעתיד.
פעם הבאה שהיא באה אלייך לא משנה מה אתה עושה באותו הרגע פשוט תגיד לה "לא תקני לעצמך" ותלך ישר. אל תשאר שם ואל תתן לה לענות.
ושאתה אומר לה את זה או משהו בסגנון אז תגיד את זה מהר, חזק, ברור והחלטי. אם תתמעמע ותגיד רת זה בצורה שמזמינה תשובה זה לא ייגמר.
פשוט תלך כיאילו אתה חייב להספיק לאיפשהו ושבידיוק באת לעשות את זה ואל תתסתכל עלייה אפילו.
ובקשר לחבר הזה שלך, אל תיהיה נחמד אליו אם הוא מתנהג אלייך רע.
אתה לא חייב לנתק איתו קשר או וואט אבר אבל אל תיתן לאנשים למתוח את הגבולות שלך.
אנונימית
באותו הנושא: