3 תשובות
מבחינת סוללה עדיף פרו מקס, כי הסוללה חזקה יותר, אבל אני מניחה שיש לה ידיים קטנות אם היא בת 12, לא יהיה לה נוח הגודל של הפרו מקס, הייתי ממליצה על הפרו.
מזל טוב:)
13 רגיל
תגידו מה שתגידו אבל פרו מקס זה סתם דרך לסחוט כסף
רגיל , סתם בזבוז של כסף הפרו מקס