10 תשובות
תלוי כמה אני שונאת אותו.ה
שואל השאלה:
זהו בכיתה ז היא עשתה לי את המוות אבל אני לא אהיה רעה
אנונימית
לא. לא אכפת לי.
אם מסיבה כלשהי המורה היה פוסל לכולם את המבחן בגלל זה, אז כן.
לא
בסוף כשיגיע לבגרות יכשל
לא מה
אם היא הייתה מניאקית אלייך אז זה סבבה
לא מה הכפת לי שיעשה מה שהוא רוצה
בחיים לא
כן. אני שטינקר שומר חוק. אין מה לעשות.
אנונימי
לא מה אנחנו מנאייק
לא.