7 תשובות
במה ?
כן תכתוב/י לי הודעה אני אענה
שואל השאלה:
משהו אישי
משהו אישי
אנונימי
אוקי, מוזמן לבוא אנסה לעזור
כן שלח/י לי הודעה
כן ברור תשלח לי הודעה3>
אתה באהבה יכול לדבר איתי תמיד!
באותו הנושא: