11 תשובות
נראה שיש לה אבל לא יודעת היא לא חושפת את זב
לא, אבל נשמע שהיית מעדיפה להאמין שכן
שואל השאלה:
אני מאוהבת באריאנה פשוט ראיתי עכשיו תמונה שלה והיא נראת ממש רזה אבל אני מבינה שזה המבנה גוף אל תצאו עליי
אני מאוהבת באריאנה פשוט ראיתי עכשיו תמונה שלה והיא נראת ממש רזה אבל אני מבינה שזה המבנה גוף אל תצאו עליי
אנונימית
אין לה (לפחות לפי מה שהעולם יודע עליה)
היא התחילה להתאמן בסגר כנראה ובכללי היא בתקופה טובה עכשיו עם דלתון
אבל כן יש לה חרדות מדברים שקרו לה
היא התחילה להתאמן בסגר כנראה ובכללי היא בתקופה טובה עכשיו עם דלתון
אבל כן יש לה חרדות מדברים שקרו לה
אנונימית
בוויקטוריוס מי שראה היא הייתה מלאה יותר והיה לה אפילו צדדים יש לה פרק שהיא בבקיני ושורט אם אני לכ טועה והיא לבנה ממש ויש לה בטן וכיום היא רזה ממש צרה ממש בלי.. אז מאמינה שיש לה הפרעות אכילה.
ברו לא היא לא די עם זה, זה הגוף שלה תתמודדו
למי שאמרה בויקטוריס אני מניחה שהגוף של כולם משתנה, גם צריך לזכור שהיא התחילה להופיע מאז ואפשר שירד המשקל אי פעם ראית הופעה שלה? נראה לי כולם היו מורידים משקל אחרי מלא הופעות כאלה. אני לא חושבת שיש לה הפרעות אכילה זה לגמרי טבעי
לא שידוע לי
היא ממש ממש רזתה..אומרים שכרגע (ממש בחודש הזה) היא שוקלת 46 קילו.
והיא בגובה 1.53
לדעתי היא הייתה צריכה לעלות איזה 4 קילו כדי לשקול בסביבות ה50 קילו.
הנה בתמונה שלה האחרונה רואים לה את כל העצמות הבריח באיזור החזה למעלה..זה ממש נורא היא נראת ממש בתת משקל
הנה התמונה שלה האחרונה
והיא בגובה 1.53
לדעתי היא הייתה צריכה לעלות איזה 4 קילו כדי לשקול בסביבות ה50 קילו.
הנה בתמונה שלה האחרונה רואים לה את כל העצמות הבריח באיזור החזה למעלה..זה ממש נורא היא נראת ממש בתת משקל
הנה התמונה שלה האחרונה
אנונימית
לא היא לא
לא נראלי גם אחד האקסים שלה פיט לדעתי אמר בפרידתם שארינה חייבת אבל חייבת תמיד להיראות מושלם ושהיא קשה עם עצמה ופרפקטציונסטית ושאובאבוי אם לא תיראה במיטבה שזה קצת רומז על הפרעות אכילה מעבר לכך היא בתת משקל אני מאמינה שיש לה.. אבל עזבו כן או לא היא זמרת מדהימה עם קול מושלם ושירים יפים והיא נראת אעש אז למי אכפת אם יש לה או אין לה היא מושלמת.