7 תשובות
מקווה שתצליחי
וניתן לפרסם מודעות ברחוב , ושחברים יעלו לסטורי ושאת תעלי לסטורי שלך
שואל השאלה:
אוקיי תודה!
זה לא כזה ברור
את מעבירה בלשון?
אם כן, לאיזו כיתה, באיזה נושאים ולאיזו רמה?דברים כאלה
שואל השאלה:
אני מעבירה בהכל,כיאלו את מהאלפבית
לכתיבת טיעונים וטקסטי שכנוע וקריאה וכתיבה ללא שגיאות כתיב
כיתות: כעיקרון אני מעדיפה כיתה ג' עד ט/י'
אבל גם א' ב' לא תהיה בעיה
הנושאים זה נושאים שאני מוכנה איתם לפני,זאת אומרת שכל שיעור מתבסס על נושא
שואל השאלה:
תגידו ילד שגדול ממני ירצה ללמוד איתי?...הגיל משנה?..
לא ישנה לדעתי..
אני אומרת שעדיף שתכתבי את כל הנושאים שאת יכולה ללמד שיהיה לך מסודר ותוכלי לשלוח לתלמידים כדי שלא יתאכזבו לפני
שואל השאלה:
אוקיי תודה